کد خبر: 146194
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۷

نمایندگی مک‌لارن در سان‌فرانسیسکو با استفاده از تریم فاکس کربنی در جلوبندی یک ۶۵۰S اسپایدر که دهان یک هیولا را تداعی می‌کند و همین‌طور یک عنکبوت بد ترکیب در بالای سر خودرو که اشاره‌ای به نام آن هم دارد، ترسناک‌تر از قبل شده است.

اخبار خودرو - نمایندگی مک‌لارن در سان‌فرانسیسکو با استفاده از تریم فاکس کربنی در جلوبندی یک ۶۵۰S اسپایدر که دهان یک هیولا را تداعی می‌کند و همین‌طور یک عنکبوت بد ترکیب در بالای سر خودرو که اشاره‌ای به نام آن هم دارد، ترسناک‌تر از قبل شده است. بدیهی است که چنین وسایلی را نمی‌توانید در لیست کاتالوگ MSO پیدا کنید و مک‌لارن سان‌فرانسیسکو این کار را به این خاطر انجام داده که بتواند توجه عده‌ای را به خود جلب کند.

McLaren-650S-Spider-for-Halloween-526x351

این ۶۵۰S اسپایدر به شکلی مناسب با استفاده از رنگ نارنجی کدو تنبل رنگ‌آمیزی شده که در ترکیب با طرح‌های مشکی برّاق در آینه‌های بغل و اسپویلر جلو، جلوه‌ای خاص ایجاد کرده است.

McLaren-570S-Spider-Rendering-526x348

مک‌لارن ۶۵۰S اسپایدر اخیراً صاحب یک برادر کوچکتر شده است؛ جایی که این کمپانی از ارائه مدل ۵۷۰S اسپایدر در سال ۲۰۱۷ میلادی خبر داده است. آنها همچنین یک نسخه ۵۷۰S LT را نیز درنظر گرفته‌اند، ولی این موضوع هنوز رسماً تأیید نشده است.

منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =