کد خبر: 146533
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

پورشه ۹۱۱ توربو S در حالت استاندارد خودرویی بسیار قدرتمند است، تیونینگ و افزایش توان بیشتر، این خودرو را به یک هیولای جاده‌ای تبدیل می‌کند.

اخبار خودرو - پورشه ۹۱۱ توربو S در حالت استاندارد خودرویی بسیار قدرتمند است، تیونینگ و افزایش توان بیشتر، این خودرو را به یک هیولای جاده‌ای تبدیل می‌کند.

oct-tuning-911-turbo-s-cabrio-2-526x278

بارها شاهد قدرت‌نمایی این خودروی ۵۶۰ اسب بخاری بوده‌ایم. کمتر خودرویی پیدا می‌شود که بتواند ۹۱۱ توربو S را در مسابقات درگ شکست دهد. ۹۱۱ توربو S که یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای تولیدشده تا به امروز است بدون انجام هیچ‌گونه تغییراتی می‌تواند تنها در ۳٫۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

oct-tuning-911-turbo-s-cabrio-5-526x350 oct-tuning-911-turbo-s-cabrio-3-526x350

کمپانی تیونینگ O.CT قدرت خروجی توربو S کابریو را از ۵۶۰ اسب بخار نیرو و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور به ۶۶۰ اسب بخار نیرو و ۸۸۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. این خودرو که قبل از تیونینگ هم سریع بود حالا سریع‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. اطلاعات عملکرد این خودرو را در ادامه می‌بینید:

  • ثبت زمان ۲٫۷۷ ثانیه در تست شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • ثبت زمان ۹٫۳۲ ثانیه تا سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • ثبت زمان ۱۵٫۰۲ ثانیه تا سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت
  • سرعت نهایی ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت
این خودروی تیونینگ شده از لحاظ نهایت سرعت، سریع‌ترین خودروی جهان نیست اما با چنین عملکردی تا زمانی که خودروهای دسته‌ی بالاتر مثل کونیگ زگ و مک لارن P1 را در نظر نگیرید می‌توانید روی سرعت و عملکرد فوق‌العاده‌اش حساب کنید.

oct-tuning-911-turbo-s-cabrio-4-526x350

برای این‌که کاملاً متوجه عملکرد این خودرو شوید فراری ۴۸۸ GTB را در نظر بگیرید، این خودروی فراری هم دقیقاً ۶۶۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند بااین‌حال نمی‌تواند ۹۱۱ تیونینگ شده را در شتاب و سرعت نهایی شکست دهد چرا که ۴۸۸ GTB در ۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و سرعت نهایی ۳۲۵ کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند.

oct-tuning-911-turbo-s-cabrio-1-526x299

ترجیح می‌دادیم که O.CT بدنه و ظاهر خودرو را هم تیونینگ کند تا تفاوت این دو مدل بیشتر دیده شود اما O.CT تنها روی عملکرد خودرو تمرکز کرده است و از لحاظ زیبایی، هیچ تفاوتی در ۹۱۱ توربو S تیونینگ شده O.CT و توربو S کابریولت دیده نمی‌شود.

منبع:پدال

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =