کد خبر: 155000
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

بازارهای هند به زودی شاهد ورود یک کراس‌اوور کوچک به نام KUV100 خواهد بود. این خودرو فصلی جدید در صنعت خودروسازی هند باز کرده است.

این خودروی کوچک تولید شده است تا با رنو کوید رقابت کند. با دیدن این خودرو خیلی‌ها گمان خواهند کرد که این کراس‌اوور نسخه کوچک شده خودروهایی همچون فورد اکواسپرت، شوی تراکس و یا جیپ رنگید است. درباره ابعاد این خودرو هنوز خبری منتشر نشده است ولی موتور این خودرو می‌تواند تصویری نسبی از ابعاد کوچک آن در اختیار شما بگذارد.

۹۵۵۸۱_۲۸۵

موتور این خودرو ۱/۲ لیتری است و بسته به سوخت بنزینی یا گازوئیلی بین ۷۷ تا ۸۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. شرکت خودروسازی ماهیندرا این خودرو را تولید خواهد کرد که یکی از بزرگترین خودروسازان هند است. این شرکت چند سال پیش توانست سانگ یانگ خودروسازان کره‌ای را بدست آورد و اکنون به دنبال شرکت خودروسازی پینین فارینا ست.

این شرکت سال‌هاست که خودروهای شاسی‌بلند تولید می‌کند ولی در چند سال گذشته تصمیم گرفته تا خودروهای شاسی‌بلند خود را با فن‌آوری‌های مدرن‌تر به تولید برساند که حاصل این تصمیم‌گیری تولید XUV500 است که چند سال پیش به بازار عرضه شد.  KUV100 نیز جز کراس‌اوورهای مدرن است و به زودی به بازار خواهد آمد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    کاشک مسئولین خودریی ما هم چنین فکر میکردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =