کد خبر: 164845
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

سرویس‌های مدارس برای ورود به محدوده طرح ترافیک باید مجوز لازم را تهیه کنند ولی در محدوده زوج و فرد می‌توانند تردد داشته باشند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،ابوالفضل قناعتی درباره تعیین تکلیف تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اظهار داشت: مدیر علاءالدین از تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین علی‌رغم رای کمیسیون ماده ۱۰۰ و دیوان عدالت اداری ممانعت می‌کند و از شهرداری برای اجرای تخریب خواستار حکم دادستانی شده است.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شد جلسه‌ای مابین شهردار منطقه، نماینده دادستانی تهران و مدیر علاءالدین برگزار شود و در خصوص نحوه اجرای حکم تصمیم‌گیری شود.

قناعتی افزود: ممانعت از اجرای حکم تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین تخلف است و بزودی تخریب این طبقه براساس حکم قانونی اجرایی می‌شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران درباره سرویس مدارس شهر تهران نیز اظهار داشت: بیش از ۵۰ هزار سرویس مدرسه در شهر تهران تردد می‌کند که تاکسیرانی برای تردد راحت‌تر دانش‌آموزان به این سرویس‌ها برچسب‌های زوج و فرد داده بود، ولی بعضا توسط پلیس راهور سرویس‌های مدارس در محدوده زوج و فرد جریمه می‌شدند که امیدواریم در سال جاری اقدامی برای رفع این مشکل انجام شود.

وی افزود: سرویس‌های مدارس برای ورود به محدوده طرح ترافیک باید مجوز لازم را تهیه کنند ولی در محدوده زوج و فرد می‌توانند تردد داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =