کد خبر: 178776
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش‌ فروش عادی مھر ۹۵ محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه ۹۵/۰۷/۰۳ لغایت ۹۵/۰۷/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره ۱ و ۲) ارائه می‌گردد.

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می‌رساند، شرایط پیش‌ فروش عادی مھر ۹۵ محصولات ایران خودرو به ھمراه ھدایای فروش تعھدی، از روز شنبه ۹۵/۰۷/۰۳ لغایت ۹۵/۰۷/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست (جداول شماره ۱ و ۲) ارائه می‌گردد. نکته مهم :

طرح پیش فروش اعتباری در این بخشنامه جهت محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار وی۸ و سمند EF7 بنزینی اجرا می گردد. در این طرح، مشتری قسمت عمده مابه التفاوت خودرو را در قالب تسهیلات دریافت و طی چک های مشخصی که در دعوتنامه مشخص خواهد شد پرداخت می نماید.  نکات مھم در خصوص ھدیه فروش تعھدی:

- ھدیه فروش تعھدی صرفا به تعھداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و ھمچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

- ھدیه فروش تعھدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مھلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، ھدیه فروش تعھدی به مشتریان ارائه نخواھد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۰۳/۰۷/۹۵ می‌باشد.

[caption id="attachment_178778" align="aligncenter" width="600"]شرایط پیش‌ فروش عادی مھر 95 محصولات ایران خودرو شرایط پیش‌ فروش عادی مھر ۹۵ محصولات ایران خودرو[/caption]

 توضیحات مهم :  - هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد. * : در این بخشنامه خودروهای ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ و سمند EF7 بنزینی به ترتیب دارای تسهیلات (وام) ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ و ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریالی برابر ضوابط شرکت هستند. بدین صورت که امکان پرداخت مبلغ مابه التفاوت - پس از ارسال دعوتنامه - بصورت اقساط وجود خواهد داشت. که جزئیات آن در دعوتنامه مشخص خواهد شد. - در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می‌باشد . - هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد . - هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد .

[caption id="attachment_178777" align="aligncenter" width="600"]شرایط پیش‌ فروش عادی مھر 95 محصولات ایران خودرو شرایط پیش‌ فروش عادی مھر ۹۵ محصولات ایران خودرو[/caption]

توضیحات:  - هدیه فروش تعهدی - در صورت پرداخت مبلغ مابه التفاوت بصورت نقدی و دریافت خودرو - در زمان صدور دعوتنامه از مبلغ قابل پرداخت مشتری کسر می گردد. - هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد. - با توجه به لزوم انتخاب خودرو در زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتری، هدیه فروش تعهدی مربوط به هرخودرو در زمان ارسال دعوتنامه و بر اساس جدول مربوطه (جدول شماره یک بخشنامه پیش فروش عادی مهر ۹۵) تعیین خواهد شد .

منبع : ایران جیب

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • behi ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
    <> دقیقا یعنی چی؟ ۱-نمیدونن قراره چند بفروشن؟ ۲-قرار ارزون کنن؟ ۳-قرار گرون کنن؟ ۴-قرار بعدا اعلام کنن بجای خودروئی که خریدین چون موجود نداریم بیایین هرچی ما گفتیم انتخاب کنید؟ !!!!!!!!واقعا که...
    • behi ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
      بعنی مبلغ مابه التفاوت هنگام صدور دعوت نامه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =