کد خبر: 183267
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

سنگاپوری‌ها موتورسیکلت برقی جدیدی ساخته‌اند که با ظاهر متفاوت خود می‌تواند در قالب دوچرخه هم مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،یک شرکت سنگاپوری تصمیم دارد نحوه حمل و نقل مردم در خیابان‌ها را تغییر دهد و از این رو موتور سیکلت برقی کوچکی ساخته است که با هزینه کم و مصرف اندک انرژی، سازگاری زیادی با محیط زیست دارد.

این مینی موتور-دوچرخه به گونه‌ای طراحی شده است که کاملا پاک است، هیچ گونه آلاینده تولید نمی‌کند، هزینه تولید آن بسیار کم است، و سرعت حمل و نقل شهری را بالا می‌برد.

۱۳۹۵۰۸۲۵۰۰۱۰۸۵_photol

این موتورسیکلت برقی کوچک Motochimp نام دارد که بر خلاف مدل‌های قبلی، به تولید انبوه می‌رسد. ساختار ساده و بدنه آلومینیومی مستطیل‌شکل آن باعث شده است ساخت این محصول بسیار آسان باشد و شرکت سازنده آن را در رنگ‌های آبی، قرمز و زرد عرضه کرده است.

برای این موتورسیکلت برقی قسمت‌های داخلی دوچرخه از جمله پدال، صندلی مخصوص و فرمان قابل کنترل در نظر گرفته شده و طول آن اندکی بیشتر از یک متر است.

شاید کاربران شکل ظاهری این وسیله نقلیه را دوست نداشته باشند. ولی نکته مهم این است که موتور سیکلت برقی سنگاپوری قیمت ارزانی دارد و باتری‌های لیتیوم‌-یونی آن در کمتر از ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

این موتور سیکلت که ظاهر آن شبیه به هیچ وسیله نقلیه دیگری نیست با هر بار شارژ می‌تواند تا ۶۰ کیلومتر حرکت کند و برای آن انواع قابلیت‌های دیجیتالی و الکترونیکی هم در نظر گرفته شده است.

۱۳۹۵۰۸۲۵۰۰۱۰۹۶_photol ۱۳۹۵۰۸۲۵۰۰۱۰۸۸_photol

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =