کد خبر: 187982
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

شرکت جهان‌نوین آریا نماینده نیسان در ایران هم‌اکنون سه مدل جوک اسکای پک ، جوک اسپرت و کراس‌اوور جدید اکس-تریل را به متقاضیان عرضه می کند.

به گزارش اخبار خودرو ،کراس‌اوور شهری جوک اسکای‌پک با قیمت ۱۲۷ میلیون‌تومان با موعد تحویل ۳۰ روز طی دو مرحله پرداخت ۶۰ میلیون‌تومان و ۶۷۷ میلیون‌تومان قابل انتخاب است و مدل اسپرت این خودرو که از پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخاری بهره می‌برد نیز ۱۷۲ میلیون‌تومان قیمت دارد که طی دو مرحله پرداخت ۹۰ و ۸۲ میلیون‌تومان با اختلاف ۳۰ روز قابل انتخاب می‌باشد. همچنین کراس‌اوور جدید اکس-تریل با قیمت ۲۴۸۸ میلیون‌تومان قابل انتخاب است که هنگام ثبت‌نام مشتریان باید ۱۲۰ میلیون‌تومان را بپردازند و یک چک ۳۰ روزه با مبلغ ۱۲۸ میلیون‌تومان برای تکمیل وجه نیز ارائه کنند. موعد تحویل تمامی خودرو‌های وارداتی نیسان هم‌اکنون ۳۰۰ روز کاری است و خودروها با توج هبه وکالتنامه‌ای که از مشتریان دریافت می‌شود با پلاک به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به وب‌سایت رسمی «جهان‌نوین‌آریا» به آدرس www.jna-nissan.ir  مراجعه کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
    نیسان از تویوتا هم بهتره
  • علیرضا ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
    چقدر ارزون.....
  • علي ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
    نیسان ایکس تریل ماشین خیلی خوبیه،حقش هست بعنوان خودروی استاندارد ممبعد بقیه خودروها با این خودرو مقایسه شوند،فقط قیمتش به نظرم بیست تومن بالاست و رقابتی نیست،باید منتظر ماند تا رنو کولئوس جدید قیمت گذاری شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =