کد خبر: 189093
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

بر اساس اعلام منابع آگاه قرار است در سال ۲۰۱۸ نسخه تغییرچهره‌یافته‌ای از مرسدس بنز کلاس C کوپه با ظاهری اصلاح‌شده، فناوری ارتقایافته در کابین و یک موتور دیزل جدید به بازار عرضه شود.

به گزارش اخبار خودرو ، یک مدل آزمایشی از این خودروی دو در، حین تست در پیست آرکتیک مشاهده شده است که نشان می‌دهد این مدل از چراغ‌های جلوی جدیدی بهره می‌برد که طراحی داخلی متفاوتی برای نوروز دارند.

[caption id="attachment_189098" align="aligncenter" width="700"]کوپه جدید مرسدس بنز برای سال 2018 کوپه جدید مرسدس بنز برای سال ۲۰۱۸[/caption]

این مدل آزمایشی همچنین دارای یک جلوپنجره جدید با دو تیغه افقی است که  با طراحی جلوپنجره مدل فعلی آن تفاوت دارد. پیش از این تیغه‌ها هم یک جلوپنجره سیاه‌رنگ دیده می‌شود که با جلوپنجره نقره‌ای فعلی متفاوت است.

پوشش استتاری روی سپر جلو نشان‌دهنده آن است که در این نقطه از ماشین شاهد تغییراتی خواهیم بود و در عقب نیز در بخش پایینی سپر تفاوت‌هایی با مدل فعلی وجود خواهد داشت.

کابین این خودروی کوپه نیز پذیرای تغییراتی مشابه با آن چیزی خواهد بود که در نسخه تغییر‌چهره‌یافته سدان کلاس C شاهد بودیم. این تغییرات شامل یک پد لمسی عاریه‌ای از نسخه جدید کلاس S یک فرمان و پنل ابزار ارتقایافته می‌شود.

کوپه کلاس C نیز مانند مدل سدان به جای موتور دیزل ۲٫۱ لیتری موجود در مدل‌های C220d و C250d از یک موتور ۲ لیتری بهره خواهد برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =