کد خبر: 189314
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

سخنگوی کمیسیون صنایع گفت:با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ورود کالاهای آمریکایی به کشور، بررسی واردات خودروهای آمریکایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران ،سعید باستانی سخنگوی صنایع و معادن درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود اظهار داشت: در جلسه امروز طرح حمایت از هنرمندان و صنعتگران در حوزه صنایع دستی مورد بررسی قرار گرفت زیرا در این زمینه خلأ بزرگی وجود دارد و می توان فرصت‌های شغلی بسیاری در این حوزه ایجاد کرد.
وی افزود: در حال حاضر این طرح در دست بررسی است و تا هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد البته رسیدگی به این موضوع پس از بررسی لایحه بودجه خواهد بود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: گزارش صندوق سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان از موارد دیگری بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. رئیس این سازمان و معاونان وی هم در جلسه حضور داشتند که گزارش عملکردی از سوی آن‌ها ارائه شد همچنین باید اعلام کنم کمیسیون صنایع با توجه به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ورود کالاهای آمریکایی به کشور بررسی واردات خودروهای آمریکایی را در دستور کار دارد.
باستانی افزود: همچنین کاهش تعرفه البسه وارداتی از ترکیه توسط وزارت صنایع موضوع دیگری است که در کمیسیون مطرح شد و در قالب سوال و پرسش از وزارت صنایع در حال پیگیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =