کد خبر: 192291
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: سایپا در مسیر موفقیت قرار دارد و اقدامات خوبی در این مجموعه شروع شده است که امیدواریم در آینده توفیق بیشتری داشته باشد.

به گزارش اخبار خودرو ،عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در آیین رونمایی از خودرو کوییک سایپا با بیان مطلب فوق گفت: مدیریت ارشد سایپا وضعیتی را پیش آورد که همه کارکنان، سایپا را از خودشان می دانند و احساس می کنند که باید برای رونق این مجموعه کمک کنند.

 اکبریان تصریح کرد: وقتی فاصله بین مدیریت و زیرمجموعه کم شد احساس همبستگی به وجود آمد و این همبستگی باعث شد تا بحران مالی سایپا پشت سر گذاشته شود و سایپا امروز به سمت رونق درحال حرکت است.

 رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش های دکتر جمالی در هدایت سایپا اظهار کرد: پیشرفت سایپا در یکی دوسال اخیر خوب بوده است و باید به ایده آل مطلوب برسیم تا رضایت مندی بیشتر مشتریان داخلی و خارجی را به همراه داشته باشیم.

اکبریان گفت: دکتر جمالی زمانی که به عنوان مدیرعامل گروه منصوب شدند، ما نگران گروه سایپا بودیم ولی امروز با مدیریت خوب ایشان و تلاش زیاد مدیران و کارگران سایپا و توانمندی های متخصصان و کارکنان سایپا، این گروه خودروسازی در مسیر موفقیت قرار دارد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ف ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    دولت باید واردات خودرو را با نرخ جهانی آزاد کنه تا مردم کمی زندگی کنند حالا در کنارش تولیدات داخلی اگر توان رقابت با خودرو های خارجی داشتند می تونند خودشونو مطرح کنند مسلما” مردم اگر خودروی باکیفیتی درکشورشان با قیمت کمتر از رقبا تولید شود خودروی داخلی را به خارجی ترجیح می دهند ولی دولت نباید ضعف تولید خودرو بی کیفیت کشور را متحمل مردم کند تا هزینه آن را مردم بپردازند این ظلم به ملت است.ونوعی دزدی از جیب مردم دولت می تواند با آزاد سازی واردات خودرو و فروش آن به قیمت بین المللی جلوی دلالان و دزدان و ……بگیرد لطفا” به مسئولین نظام به خصوص این آقای وزیر صنعت و معادن که وانمود می کند دلش برای تولیدات داخلی می سوزد منعکس فرمایید پیشترفت یک ملت در رقابت آن با دیگر کشورهاست نه در اجبار در خرید تولیدات بدون رقیب و بی کیفیت. با تشکر فرهاد حیدری کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی بین الملل
  • ف ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
    تعرفه گذاری ، هزینه پلاک خودرو ومالیات های متعدد ارزش افزوده و سهم فلان و فلان همگی اینها یک نوع ....از مردم است بالاخره باید یک روز دست از این کارها برداشت و راه درست زندگی کردن را آموخت باید به اسم اسلام اسلامی زندگی کرد و نه برخلاف آن . باید سرمشقی برای دیگر ملت ها شد تا ببینند و بگویند چه دین و چه فرهنگی و از وضعیت و شرایط خود افسوس بخورند باید یک روز تغییر کرده و درست عمل کنیم دیگر دزدی ، اختلاس و فساد بس است سعی کنیم هر لحظه یاد خدا باشیم و گناه نکنیم حتی با کلاه شرعی. حیدری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =