کد خبر: 194001
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

شرکت عظیم‌خودرو که در سال ۱۳۹۴ اقدام به ثبت‌نام فروش خودروهای هاوال در ایران کرده بود، سرانجام بعد از گذراندن مشکلات، در چند روز گذشته خودروهای کراس‌اوور این برند چینی را به مشتریان تحویل داد.

به گزارش اخبار خودرو ، هاوال یکی از زیرشاخه‌های برند گریت‌وال به حساب می‌آید که در زمان اعلام عرضه آن، مشتریان زیادی برای خرید آن به عظیم‌خودرو مراجعه کردند.

[caption id="attachment_194003" align="aligncenter" width="500"]هاوال هاوال[/caption]

وجود برخی مشکلات و ناهماهنگی‌ها باعث شد تا اولین محموله این خودروها در تیر ۹۵ تحویل داده نشود و تاخیر در ورود این خودروها به بازار پیش آید.

هاوال H2، H6، H8 و H9 به‌عنوان کراس‌اوورهایی با اصالت چینی محسوب می‌شوند که از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند و نوع طراحی، امکانات و مشخصات آنها باعث شده است تا این خودروها در بازار چین و کشورهای همسایه آن کشور، فروش به نسبت خوبی داشته باشند.

حال بعد از مدت‌ها و رفع مشکلات، شاهد هستیم از جانب عظیم‌خودرو سرانجام خودروهای هاوال به دست خریداران ایرانی رسید و در این چند روزه برای مراحل شماره‌گذاری اقدام می‌کنند. آمار واردات و برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه‌های مختلف هاوال با بیش از ۱۵۰ دستگاه به بازار ایران آمده‌اند.

ولی جالب است بدانید در صورتی که مشکلی برای عرضه این خودرو پیش نمی‌آمد و در زمان مقرر، کراس‌اوورهای باکیفیت چینی به دست مشتریان می‌رسید، امروز بیش از ۱۰ هزار نفر در ایران مالک این خودروها بودند و با اثبات کیفیت آن‌ها، در سال‌های آتی شاهد حضور قوی‌تر این برند در کشور می‌شدیم.

پیش‌بینی می‌شود خریداران هاوال که امروز با صبر و شکیبایی خودروی خود را تحویل گرفته‌اند بیش از ۴۰ میلیون تومان سود خواهند کرد که این میزان همان اختلاف شرکت با بازار است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاربر ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    شیرینی ما فراموش نشه????????????
  • سيد جواد حسيني ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    موفق باشند. بعدش موقع خرید و فروش دست دوماشون، سود که هیچی،یه ضرر حسابی میکنن
  • خودم ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    ۴۰ میلیون اختلاف؟؟؟؟؟ بیخیال بابا,,, بازار گرمی نکنید لطفا برند تویوتاهم اینقداختلاف نداره چون تعدادشون کمه و قطعاتشون گیرنمیادونمایندگی ندارن اینقد اختلاف دارن بابازار؟؟ حالا برا خرید لنت ترمزش کجا باید مراجعه کرد؟؟؟
  • هومن ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    واقعا ماشین چینی رو کسی چهل میلیون بالای قیمت شرکت مسخره !!! نمیگم مردم ایکیو سان هستن ولی دیگه باب اسفنجی هم نیستن ????
    • کوروش ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
      ایول خیلی باحال گفتی... دقیقا منم تو ذهنم همین بود . افرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =