کد خبر: 196393
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰

مواردی که به خودروی تیون‌شده اضافه‌شده است، از مکنده‌های هوای موجود در طرفین سپر جلو شروع می‌شود و در دیفیوزر عقب خودرو که برای شکست باد و خنک کردن جریان رادیاتورها ایجادشده است، به پایان می‌رسد.

به گزارش اخبار خودرو ،برابوس همواره به تیونینگ‌های بی‌نقص خود معروف است که به‌طورکلی شخصیت خودرو را تغییر می‌دهد. اما چگونه می‌توان یک تسلا مدل S P90D را ارتقا داد؟ از نظر پیشرانه و موتور امکان ارتقا و تیونینگ وجود ندارد، پس در چنین شرایطی، برابوس از علم و دانش مهندسان برای آیرودینامیک‌کردن طراحی خودرو و همچنین بهبود ظاهر آن بهره می‌برد. برابوس کاری می‌کند که ظاهر خودرو با موتور ۷۶۱ اسب‌بخاری آن همخوانی داشته باشد. اسپرت سفارشی و آیرودینامیکی تسلا با گذر از تونل باد و استفاده از اسکنرهای سه‌بعدی و تکنولوژی دستگاه‌های خودکار انجام‌ گرفته و طبیعتا از فیبرکربن به همراه رویه‌ای از رنگ مات یا های‌گلاس استفاده‌شده است.

مواردی که به خودروی تیون‌شده اضافه‌شده است، از مکنده‌های هوای موجود در طرفین سپر جلو شروع می‌شود و در دیفیوزر عقب خودرو که برای شکست باد و خنک کردن جریان رادیاتورها ایجادشده است، به پایان می‌رسد. بخش داخلی مدل S نیز از تغییراتی بهره می‌برد. بخش داخلی خودرو از نورپردازی برقی برابوس، پلاک نورانی در بخش داخلی رکاب کنار صندلی که از جنس استیل ضد خش ساخته‌شده و از جنس چرم و آلکانتارا بهره می‌برند، همچنین کنسول کاملا جدیدی که در کنار دست راننده قرارگرفته است، زیباتر از گذشته به نظر می‌رسد. در جلوی کنسول، جالیوانی‌هایی قرار دارند که توانایی گرم یا سرد کردن لیوان دارد و همچنین یک شارژر وایرلس نیز در خودرو تعبیه‌شده است. [gallery link="file" ids="196395,196396"]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =