کد خبر: 197128
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

شرکت اشتوتگارتی تصمیم گرفته است عرضه اس‌کلاس ۲۰۱۸ را آغاز کند. البته این مدل در جولای سال جاری وارد بازار اروپا خواهد شد که تنها یک ماه دیگر به این تاریخ مانده است.

‌به گزارش اخبار خودرو ،شرکت مرسدس بنز در نمایشگاه شانگهای چین از مدل جدید سدان فول‌سایز لوکس اس‌کلاس با نام اس‌کلاس ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

‌حال با گذشت یک ماه از معرفی این خودرو، شرکت اشتوتگارتی تصمیم گرفته است عرضه اس‌کلاس ۲۰۱۸ را آغاز کند. البته این مدل در جولای سال جاری وارد بازار اروپا خواهد شد که تنها یک ماه دیگر به این تاریخ مانده است. مرسدس بنز مدل‌های مختلفی برای اس‌کلاس ۲۰۱۸ در نظر گرفته اما نسخه S350d با قیمت پایه ۸۸ هزار یورو به فروش خواهد رسید و یک مدل محدود نیز به نام S 63 AMG نیز در نظر گرفته شده است. مدل ۲۰۱۸ اس‌کلاس که تغییرات محسوسی روی آن انجام گرفته و بیشتر این تغییرات نیز به قسمت چراغ‌ها محدود می‌شود، شامل فناوری نوینی است و از طراحی داخلی نسبتا جدیدی نیز بهره می‌برد. مرسدس درباره این مدل به گام بلند خود در زمینه سیستم رانندگی هوشمند برای اس‌کلاس اشاره کرد؛ سیستم‌های رفاهی و ایمنی کامل که افراد با قرار‌گرفتن در خودرو به آن پی‌خواهند برد. مرسدس بر ایمنی بالای اس‌کلاس ۲۰۱۸ تاکید بسیاری داشته زیرا فناوری‌های مختلفی برای پیشگیری از بروز حادثه روی این مدل به‌کار گرفته شده است. یکی از تغییراتی که می‌توان در فضای داخلی اس‌کلاس شاهد بود، فرمانی بازطراحی شده بوده که طراحی جالبی به داخل این مدل بخشیده است. سیستم‌های کمک‌راننده مختلف نیز از بروز هر حادثه‌ای جلوگیری می‌کنند. همچنین یکی از سیستم‌های جدید خودرو، فناوری حفاظت از سرنشینان به‌نام PRE SAFE® Sound بوده که تاکنون در محصولات این شرکت به کار گرفته نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =