کد خبر: 197603
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به گفته کربن‌موتورز (که هیچ ارتباطی با کمپانی سازنده خودروهای پلیس ندارد)، طراحی داخل کابین به منظور مطابقت با ظاهر بدنه خودرو انجام شده و خوشبختانه شرایط طراحی جدید کابین بسیار بهتر از بدنه با برچسب‌های ارتشی است.

به گزارش اخبار خودرو ،گاهی اوقات پای یک پروژه تیونینگ به مسیرهای دیوانه‌وار و نامتعارف کشیده می‌شود، این نسخه از کرایسلر PT کروزر بازنشسته نیز همین شرایط را دارد. این خودرو با ظاهر عجیب و غریب، زندگی خود را به‌عنوان یک مدل معمولی PT کروزر آغاز کرده است، ولی در حال حاضر، مالک آن تصور می‌کند ظاهر پیکاپ هات‌رود برای آن مناسب‌تر و در نتیجه، ظاهر منحصر به‌فردی برای آن ایجاد شده است. پس از اضافه کردن یک کیت بدنه عریض که ما را به یاد پیکاپ‌های فورد در دهه ۴۰ میلادی می‌اندازد، توجه مالک خودرو به طراحی داخلی معطوف شده و به این منظور سراغ گروه تیونر بلغاری، «کربن موتورز» رفته است.

به گفته کربن‌موتورز (که هیچ ارتباطی با کمپانی سازنده خودروهای پلیس ندارد)، طراحی داخل کابین به منظور مطابقت با ظاهر بدنه خودرو انجام شده و خوشبختانه شرایط طراحی جدید کابین بسیار بهتر از بدنه با برچسب‌های ارتشی است. در تصاویر مشخص است المان‌های پلاستیکی در پوششی از چرم قرار دارند و توجه به جزئیات در این کابین ستودنی است. به جز صندلی‌ها، داشبورد و حتی درها نیز شامل تریم کاملا چرمی هستند. مکمل این طراحی‌ها، یک کنسول وسط سفارشی بوده که منحصرا برای این منظور ساخته شده است. در همین حال، در مورد آپگرید موتور این خودرو و اینکه چه نوع پیشرانه‌ای برای این منظور استفاده می‌شود، اطلاعات چندانی در دست نیست. ولی احتمال می‌رود این تغییرات به محفظه موتور گسترش نیافته باشند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    تیبا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =