کد خبر: 197906
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵

مهندسان ویمر موفق شده‌اند با تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در پیشرانه هشت سیلندر وی‌شکل و تویین توربوی این خودرو، به قدرتی معادل ۷۹۰ اسب‌بخار برسند، ضمن اینکه گشتاور آن به ۹۰۰ نیوتون‌متر رسیده که رقم قابل توجهی است.

به گزارش اخبار خودرو ،تیونری با نام ویمر اقدام به معرفی مدلی ارتقایافته از مرسدس بنز C63 کرده است که قدرتی بیش از فراری F12tdf دارد. مرسدس‌بنز C63 AMG S Estate هیچ‌گاه به‌عنوان یک خودروی کند مطرح نبوده بلکه به همان اندازه که ظاهر آن جذاب است از نظر قوای فنی نیز خودرویی جالب و قدرتمند محسوب می‌شود. این مدل، حالا با یک نمونه‌ تقویت‌شده ارائه می‌شود که دست‌پرورده‌ یکی از ماهرترین تیونرهاست. پیش از آن‌که از تغییرات ظاهری این خودرو سخن بگوییم، باید از مهم‌ترین قسمت یعنی ارتقای قدرت و گشتاور موتور یاد کنیم.

مهندسان ویمر موفق شده‌اند با تغییرات و بهینه‌سازی‌هایی در پیشرانه هشت سیلندر وی‌شکل و تویین توربوی این خودرو، به قدرتی معادل ۷۹۰ اسب‌بخار برسند، ضمن اینکه گشتاور آن به ۹۰۰ نیوتون‌متر رسیده که رقم قابل توجهی است. چنین قدرت و گشتاوری در مقایسه با اعداد استاندارد این خودرو، ۲۸۷ اسب‌بخار و ۲۰۰ نیوتون‌متر بیشتر هستند. این موفقیت، با استفاده از بهینه‌سازی در بخش‌های نرم‌افزار، توربوشارژرها، پمپ سوخت، انژکتورها، اینترکولر و البته نصب یک واترپمپ جدید به دست آمده است. در کنار ارتقای فنی این خودرو، ویمر اقدام به نصب سیستم تعلیق و کمک‌فنرهایی از برند KW روی این خودرو کرده است. سایر تغییرات شامل استفاده از رینگ‌های ۲۰اینچی از برند BBS با لاستیک‌های سایز ۲۴۵/۳۰ در جلو، ۲۶۵/۲۰ در عقب و رنگ‌آمیزی ویژه این خودرو هستند. اگر بخواهید مرسدس بنز AMG C63 خود را به پکیج ویمر مجهز کنید، این کار نیاز به پرداخت حداقل هزینه‌ای معادل ۳۳ هزار و ۲۲۰ دلار دارد؛ درحالی‌که نسخه‌ استاندارد این خودرو، با آستانه‌ قیمت ۶۶ هزار دلار فروخته می‌شود. [gallery link="file" ids="197910,197911"]

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =