کد خبر: 198362
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

یکی از خودروهای کراس‌اوور شاسی‌بلندی که در کلاس خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با توجه به کیفیت ساخت و قطعات مورد استفاده در این خودرو، آن را به یک کراس‌اوور باکیفیت بازار داخلی بدل کرده، داستر است.

به گزارش اخبار خودرو ،کمپانی رنو با توجه به محصولات متعددی که تولید کرده است و براساس آمارها، میزان مراجعه خرابی محصولاتش به کلینیک‌های خودرویی کم بوده و این موضوع نشان‌دهنده کیفیت قطعات بالای محصولات رنو است. یکی از خودروهای کراس‌اوور شاسی‌بلندی که در کلاس خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با توجه به کیفیت ساخت و قطعات مورد استفاده در این خودرو، آن را به یک کراس‌اوور باکیفیت بازار داخلی بدل کرده، داستر است. رنو داستر از پیشرانه با‌کیفیتی برخوردار است که با توجه به سوخت نامرغوب داخلی خرابی کمتری در پیشرانه این خودرو دیده می‌شود. در واقع می‌توان گفت داستر به‌عنوان یک خودروی مقرون به‌صرفه از نظر اقتصادی شناخته می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
    من نمیدونم چرا داستر را به این زشتی طراحی کردن. مثلا اگه شکل گلگیر-چراغ و سایر قطعات بدنه زیبا طراحی بشن ایا هزینه بسیار بالایی داره؟؟؟ و اگه زشت طراحی بشن هزینه بسیار کمی داره که زنو اینقدر بی سلیقه داره عمل میکنه؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =