کد خبر: 200429
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

مدیرعامل شرکت "ایران خودرو " کرمانشاه با اشاره به تولید روزانه ۶۰ خودرو در فاز اول این پروژه گفت: تا پایان سال با اضافه شدن شیفت دوم به تولید ۱۲۰ دستگاه در روز می رسیم.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، محمد ملکی در حاشیه افتتاح کارخانه خودروسازی "ایران خودرو" کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی این پروژه سال ۹۴ شروع شد و برای راه اندازی آن اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان هزینه شده است. اعتبار این پروژه توسط بانک صنعت و معدن و شرکت ایران خودرو تامین شده است.

ملکی تصریح کرد: در فاز اول پروژه ۱۵ هزار دستگاه خودرو پژو پارس در سال تولید خواهیم داشت. مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه افزود: برای فاز اول ۱۹۰ نیرو جذب شده که از طریق آزمون استخدام شده اند و پس از گذراندن دوره های آموزشی هم اکنون مشغول به کار هستند. وی از اضافه شدن شیفت دوم تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: تولید ما تا پایان سال و با اضافه شدن شیفت دوم به ۱۲۰ دستگاه خودرو در روز و ۳۰ هزار دستگاه در سال می رسد. مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: با افزایش تولید، تعداد نیروهای شاغل نیز تا پایان سال به ۳۳۰ نفر می رسد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saeed ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    جون مادرتون جمع کنین این بساط تونو ،اخه این ماشینها دیگه کلاسش تعطیل شده ،کی میخواهید بفهمید .....امروز مردم اتیوپی از ملت ما بهتر ماشین سوار میشن
  • hamed ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
    واحد گاری در روز مناسب تر است
  • دلسوز ملت ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    چه فایده اخه . ماشینای بی کیفیت تولید کردن افتخار داره !!!!!!!!!!!؟
  • رامین ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
    با صرف اینهمه هزینه ساخت کاموایر تجهیزات نقطه جوش قالب فیکسچر.......نمیشد خودرو جدید تری تولید میکردنددیگر بازار پرشده بهتر بود مسئولان خودرویی ما هر قسمت از کشور را به تولید متفاوت خودرو مپرداختند در حال حاضر تهران ساوه .خراسان مازندران ... سایپا هم اینچنین است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =