کد خبر: 201678
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

کراس‌اوور کوچک رنو کوئید در سراسر آسیا بسیار موفق است و حالا سازنده فرانسوی نسخه اسپرت، کانسپتی از این خودرو را با نام Extreme در نمایشگاه خودروی اندونزی رونمایی کرده و از این طریق استایل کاملا متفاوتی را برای این کراس‌اوور کوچک ارزان‌قیمت ارائه داده است.

به گزارش اخبار خودرو ،این کانسپت اسپرت به یک کیت بدنه وحشی و رینگ‌های بزرگ مجهز شده که نمایی عملکردی به ‌آن بخشیده است. Extreme بهترین نام برای این کوئید است.

رنو در این نسخه با سپر جلوی جدید و تریم قرمزرنگ، نمایی تهاجمی در بخش جلویی این کوئید اسپرت ایجاد کرده است. در این بخش همچنین چراغ‌های جلو با LED تزئین شده‌اند و در مرکز کاپوت نیز تریم فیبرکربنی کار شده است. از سوی دیگر در نمای جانبی گل‌گیرهای عریض‌تر به همراه رکاب‌ها و رینگ‌های اسپرت OZ، ازجمله تغییرات قابل‌ذکر هستند. نمای عقبی کوئید اکس‌تریم نیز همچنان از همین استایل اسپرت و تهاجمی پیروی کرده است. در اینجا ورودی‌های هوای تزئینی در طرفین سپر و یک دیفیوزر بزرگ به چشم می‌خورد که باز هم در آن از رنگ قرمز استفاده شده است. علاوه بر این، یک اسپویلر بزرگ روی سقف کوئید نصب شده است. در کل با اعمال این تغییرات، ظاهر این خودروی ارزان‌قیمت، اسپرت و زیباتر شده است. اما با این‌ حال، تغییرات اسپرت بیرونی کوئید اکس‌تریم به داخل آن کشیده نشده و در اینجا تغییرات چندانی صورت نگرفته، بنابراین با وجود نصب کیت بدنه تهاجمی‌، عجیب به نظر می‌رسد که کابین تا این حد بدون تغییر باقی مانده است. پیشرانه این کوئید اسپرت نیز همان موتور نسخه معمولی یعنی یک پیشرانه یک لیتری SCe با ۶۸ اسب‌بخار قدرت است که این نیرو توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی انتقال پیدا می‌کند اما علیرغم انجام این تغییرات مثبت، کوئید اکس‌تریم صرفا یک کانسپت یا نمونه‌ای نمایشی است و هرگز به تولید نخواهد رسید؛ البته خریداران می‌توانند نسخه جدید Outsider آن را انتخاب کنند که سال آینده عرضه می‌شود. در این نسخه برای ایجاد نمایی کمی تهاجمی‌تر، از قطعات پلاستیکی استفاده شده است. [gallery link="file" ids="201684,201685,201686"]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =