کد خبر: 201966
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

این مدل جدید با همان مشخصات قبلی ساخته شده و علاقه مندان خواهند توانست در رویدادهای خاص کمپانی مرسدس بنز مثل Trackdays آن را از نزدیک مشاهده نموده و در صورت اجازه پشت فرمان آن بنشینند.

به گزارش اخبار خودرو ،اگر از طرفداران آتشین مسابقات اتومبیلرانی تورینگ باشید، به احتمال بسیار با مرسدس بنز ۱۹۰E 2.5-16 با کد W201 آشنا هستید.

این خودرو که یکی از شناخته شده ترین و مطرح ترین اتومبیل های حاضر در تمام دوران مسابقات تورینگ محسوب می شود، در نسخه خیابانی نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد و جزو پرطرفدار ترین تولیدات تاریخ مرسدس بنز به شمار می رود. پس از موفقیت این مدل در پیست، مرسدس دو نسخه ارتقا یافته با پسوند Evolution را برای رویارویی با ب ام و M3 E30 مهیا کرد. مدل Evo II برای نخستین بار در سال ۱۹۹۰ و در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شد. با توجه به موفقیت بسیار خوب نسخه Evo I، تمامی ۵۰۲ دستگاهی که قرار بود از Evo II تولید شود، قبل از رونمایی رسمی به فروش رسیده بودند. از آنجایی که Evo II طرفداران بی شماری دارد، بخش کلاسیک مرسدس بنز تصمیم گرفته بعد از گذشت زمانی نسبتا طولانی، با تولید یک دستگاه دیگر خاطره آن را زنده کند.

این مدل جدید با همان مشخصات قبلی ساخته شده و علاقه مندان خواهند توانست در رویدادهای خاص کمپانی مرسدس بنز مثل Trackdays آن را از نزدیک مشاهده نموده و در صورت اجازه پشت فرمان آن بنشینند. بزرگداشت یک افسانه؛ مرسدس بنز و تولید یک دستگاه ۱۹۰ E کلاسیک موتور ۲.۵ لیتری Evo II که توسط AMG توسعه یافته بود، در نسخه خیابانی ۲۳۲ اسب بخار قدرت تولید می کرد، اما در نسخه مسابقه ای این رقم به ۳۶۷ اسب بخار ارتقا پیدا کرده بود. این خودرو با توجه به گلگیرهای متورم، رینگ های ۱۷ اینچی و باله بسیار بزرگ عقبی متمایز از بقیه اعضای خانواده خود بود و توانست موفقیت های زیادی در مسابقات DTM کسب کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رمضانی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    0 0
    ماشین خوبی هستش ایا لوازم یدکیش موجود هستش؟ خراج بالا یا پایین؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =