کد خبر: 202601
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در مرداد ماه امسال را منتشر کرد.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، بر این اساس در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، تمام خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، خودروهای ساندرو، تندر ۹۰ اتوماتیک پلاس، تندر ۹۰ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پارس تندر چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای تندر ۹۰ ایران خودرو، تندر ۹۰ پارس خودرو، آریو، رانا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و پژو ۲۰۶ نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ‌فنگ اچ ۳۰ و سمند سورن نیز دارای دو ستاره کیفی هستند.

باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه قیمتی شامل سمند، پژو ۴۰۵، پژو پارس، ساینا، تیبا هاچ‌بک، تیبا و ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، هیوندای آی‌۱۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. خودروهای آریزو ۵، جک  و برلیانس اچ‌۳۳۰ نیز دارای سه ستاره کیفی هستند. آریو اتوماتیک نیز دارای دو ستاره کیفی است. دو خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ و لیفان ایکس ۶۰ نیز در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، ‌دو خودروی هیوندای آی‌۲۰ و سراتو دارای چهار ستاره کیفی هستند. تیگو ۵ و جک  نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان، نیو مزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا نیز چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کیفی کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
    من خودم یکی از همین خودروهای تو رده قیمتی ۲۵ تا ۵۰ ک اینجا چهار ستاره دارد دارم ولی فکر نکنم این دادن ستارها عادلانه باشد چون خودرو من هزار تا مشکل دارد با ۲۰۰۰ کارکرد من احساس میکنم خوب منتاز نشده و چهار ستاره اش الکی است میگی چهار دلیل میاورم ۲۰۷ هنوز تو بازار نیامده بود و امتحانش را پس نداده بود بهش چهار ستاره دادن اقا ما اینجوری به پیشرفت دست پیدا نمیکنیم تا خود را اصلاح نکنیم تمام دنیا دارنند پیشرفت میکنند ما هنوز تو کیفیت خودرو ماندیم چرا چون ب کمیت توجه داریم تا کیفیت چرا چون ب فکر جیب خود هستیم تا جان مردم
  • عبدالرضا سیف الدینی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
    من خیلی بااین ارزش گذاری موافق نیستم مثلا سمنداس اف سون تک ستاره باشدوتندر چهار ستاره جوردرنمیاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =