مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید شرکت سایپایدک با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه در محل شرکت سایپایدک برگزار شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم گفت: حوزه خدمات عرصه تخصصی و مهمی است که گروه سایپا به واسطه مسئولیتی که در قبال محصولات تولیدی خود دارد، باید بتواند خدمات شایسته ای به جامعه ارائه کند و بر این اساس باید بر روی مطالعه، آموزش و تجربه اندوزی در خصوص فرهنگ خدمت رسانی تمرکز بیشتری صورت گیرد تا این فرهنگ ارتقاء یابد.

دکتر محمدرضا سروش گفت: خدمت رسانی در صنعت خودرو با محدودیت هایی رو به رو است و انتظار می رود بحث آموزش در خدمات پس از فروش جدی گرفته شود و علاوه بر آموزش های فنی به مباحث رفتاری در برخورد با مشتریان بیشتر توجه شود.

مدیرعامل گروه سایپا افزود: محوری ترین اصل شرکت های خدمت رسان، عملکردهای رفتاری است و قبل از ارائه خدمات، نوع تعامل و برخورد و مواجهه با مشتریان ذهنیتی را در آنان ایجاد می کند که می تواند اثرات زیادی به دنبال داشته باشد. بنابراین فرهنگ خدمت رسانی باید به نحو شایسته ای تقویت شود.

مدیرعامل سایپا گفت: قیمت تمام شده خدمات، کیفیت خدمات و طراحی ابزارها و خدمات جدید از مواردی است که باید به صورت جدی دنبال شود چون که بازار خودرو تشنه خدمت با کیفیت است و اگر خدمات مناسبی ارائه شود مشتریان در پرداخت هزینه ها راغب تر هستند، بنابراین کیفیت خدمات ارائه شده بسیار اهمیت دارد.

سروش افزود: ظرفیت های ارزشمند شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا به عنوان سرمایه بی نظیر شرکت سایپایدک، وجود بیش از 600 نمایندگی و 450 عاملیت مجاز است که باید بتوانیم در سراسر کشور از این شبکه گسترده، بهره اقتصادی مناسب توام با رضایت مندی مشتریان کسب کنیم.

وی با اشاره به سابقه حضور طولانی مدیرعامل سایپایدک در این حوزه گفت: مدیرعامل سایپایدک تمامی ظرافت های کسب و کار را می داند و با توجه به سابقه، تخصص و اشراف به این حوزه انتخاب و معرفی شده است و انتظار می رود که با همکاری همه ارکان سازمان بتواند دغدغه های گروه سایپا در خدمات پس از فروش را کاهش دهد.

در پایان این مراسم از تلاش های اردشیر امینی مدیرعامل پیشین سایپایدک قدردانی و بهزاد پناهی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =