کد خبر: 225359
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
آزرا2019

شرکت کرمان‌موتور، نماینده رسمی هیوندای در ایران به‌تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی هیوندای آزرا 2019 را اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، قیمت مصوب هیوندای آزرا  2019، حدود 915میلیون تومان است که با احتساب 35میلیون‌تومان هزینه شماره‌گذاری و امور مرتبط با آن، جمعا 950‌میلیون تومان اعلام شده، این در حالی است که علاقه‌مندان می‌توانند علاوه‌بر خرید نقدی، به صورت اقساطی نیز اقدام به خرید این محصول کنند.

بر این اساس مبلغ 615میلیون‌تومان به عنوان پیش‌پرداخت در طرح فروش اقساطی درنظر گرفته شده است و مابقی مبلغ طی چهار قفره چک به مبلغ 84 میلیون و 430 هزار تومان با موعد پرداخت هر سه‌ماه یکبار قابل‌پرداخت خواهد بود.

البته سند خودرو تا پایان پرداخت اقساط در رهن شرکت خواهد بود. موعد تحویل خودروها در طرح فروش نقدی و اقساطی، 30 روز کاری اعلام شده است. همچنین سود 2.5 درصدی در صورت تاخیر در تحویل خودروها محاسبه خواهد شد.

نسل جدید هیوندای آزرا در ایران با یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی با تکنولوژی GDI با حجم دقیق 2359سی‌سی عرضه می‌شود که توانایی تولید نیرویی معادل 187اسب‌بخار در 6600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 241 نیوتون‌متر در 4000 دور در دقیقه را دارد و جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک وظیقه انتقال نیروی تولیدشده موتور به چرخ‌های جلو را در این سدان کره‌ای برعهده دارد.

شتاب صفر تا یک‌صد کیلومتر اعلام‌شده برای این سدان نیمه‌لوکس حدود 9.7 ثانیه بوده و حداکثر سرعت 213 کیلومتر در ساعت برای آن ثبت شده است. 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Fire FR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    10 0
    با وجود اینکه ثبت سفارش خیلی وقته بسته اس این محصولات 2019 رو از کجا شرکت کرمان موتور وارد کرده؟؟؟ این شرکت نشون داده به حقوق مشتری پایبند نیست و هر قیمتی هم روی محصولات خودش بخواد میزاره و هیچکسی هم نیست ازشون سوال کنه،
  • فرهاد IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    2 0
    این ماشین فقط ۱۵۰ میلیون تومان می ارزه ۸۰۰ میلیون بالاتر رو از کجا آوردید ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =