کد خبر: 225718
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
برلیانس h220

با توجه به قیمت برلیانس h220 برآورد می‌شود که رقبایی مانند پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و رنو ساندرو داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو که آن را نسبت به رقبا برتری داده، ویژگی‌های ظاهری آن است.

به گزارش «اخبار خودرو»، یکی از خودروهای پدید آمده از همکاری بین شرکت برلیانس چین و آلمان، برلیانس h220 است که به عنوان یک خودروی فانتزی و جذاب وارد بازار ایران شده است. باید اعتراف کنیم که حجم وسیعی از خرید برلیانس h220 صرفاً به خاطر مدل هاچ بک و طراحی زیبای آن است که نگاه را به خود خیره می‌کند. این خودرو نسبت به هاچبکهای ایرانی اندازه بزرگتری دارد و در طراحی آن از الگوهای جذاب و دوست‌داشتنی‌تر استفاده شده است.

اگر قصد خرید برلیانس h220 را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا هم به وضعیت قیمت آن در بازار بپردازیم و هم در مورد مشخصات فنی و مشخصات ظاهری آن بحث کنیم.

 تغییرات قیمت برلیانس h220

بدون شک اولین فاکتوری که به هنگام خرید برای شما اهمیت پیدا می‌کند و در وبسایت‌های مختلف به دنبال آن هستید، قیمت برلیانس h220 است. در حال حاضر قیمت مدل صفر ایران خودرو در حدود ۱۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که ممکن است تغییرات جزئی هم داشته باشد. اگرچه وضعیت بازار چندان مشخص نیست اما برای مدل‌های پایین‌تر مانند مدل ۹۶ قیمت‌هایی مانند ۱۲۰ و ۱۱۵ میلیون تومان گفته می‌شود.

از لحاظ موتوری با چه چیزی مواجه هستیم؟

اعتراف تلخ ما در این مورد که احتمالاً خرید و فروش برلیانس h220 را هم تحت تأثیر خود قرار داده، پایین بودن شتاب خودرو هست. در این خودروی برلیانس ما با یک موتور با حجم ۱۴۹۸ سی سی مواجه هستیم که دارای ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است.

حداکثر قدرت تولید شده در این موتور ۱۰۳ اسب بخار است و حداکثر گشتاور آن ۱۳۸ نیوتون متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه است. قدرت تولید شده در این موتور با استفاده از یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک کنترل می‌شود و انتقال آن به دیفرانسیل جلو صورت می‌گیرد.

یکی از نقاط قوت جالب برلیانس h220 این است که مصرف سوخت پایینی دارد. مصرف سوخت ترکیبی گزارش شده برای این خودرو 6.5 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حداکثر سرعت آن هم ۱۷۰ کیلومتر در ساعت است.

اگرچه در کاتالوگ دستگاه اشاره‌ای به شتاب خودرو نشده، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که شتاب آن بین ۱۴ تا ۱۵ ثانیه است. این رقم برای یک خودروی صد میلیون تومانی بسیار بالا به نظر می‌رسد.

نکاتی در مورد زیبایی برلیانس h220

با توجه به قیمت برلیانس h220 برآورد می‌شود که رقبایی مانند پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷ و رنو ساندرو داشته باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو که آن را نسبت به رقبا برتری داده، ویژگی‌های ظاهری آن است.

از همان نمای جلو شما با پنجره‌های کلیوی دوقلو از همان الگوی بی ام و مواجه هستید. البته این جلوپنجره سبک متفاوتی دارد و از روش‌های معمول ستون عمودی برای آن استفاده نشده است.

در قسمت بغل و همچنین در قسمت عقب خودرو شاهد استفاده از برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های هستیم که بدنه خودرو را عضلانی‌تر نشان می‌دهد. ظاهر برلیانس h220 اسپرت است و به نوعی آن را به یک گزینه جذاب تبدیل کرده است.

در برلیانس h220 با چه امکاناتی مواجه هستیم؟

 به محض اینکه وارد خودرو می‌شوید، استفاده بیش از حد از پلاستیک خشک ممکن است شما را ناامید کند. اما توصیه می‌کنیم که حتماً به طراحی بخش‌های داخلی، قسمت کیلومتر شمار خودرو و همچنین آپشنهای خودرو هم توجه کنید.

طراحی صندلی‌ها کاملاً ارگونومیک شد و فضای کابین آن برای خودروی هاچ بک بزرگ نشان می‌دهند. بنابراین هم راننده و هم سرنشینان در داخل برلیانس h220 احساس راحتی می‌کنند و نگرانی خاصی از این لحاظ وجود ندارد.

اما وقتی که با آپشنهای داخلی خودرو توجه می‌کنید، به احتمال زیاد عطش شما برای حضور در جریان خرید و فروش برلیانس h220 بیشتر می‌شود. در سمت چپ و در قسمت درب خودرو کلیدهایی برای کنترل شیشه‌های برقی در نظر گرفته شده است.

در سمت راست هم کلیدهای مختلفی برای کنترل سیستم تهویه و همچنین سیستم صوتی خودرو استفاده شده که نوعی جذابیت به فضای داخلی بخشیده است. طراحی کیلومترها و غربیلک فرمان خودرو اسپرت است و این یکی از موارد جذاب کننده خودرو محسوب می‌شوند.

به عنوان جمع بندی، بدون شک برلیانس h220 به عنوان یک خودروی زیبا و فانتزی شناخته می‌شود که اتفاقاً فضای زیادی در اختیار راننده و سرنشین قرار می‌دهد. اگرچه قیمت خودرو با توجه به وضعیت بازار گران به نظر می‌رسد اما می‌تواند شما را صاحب یک خودروی با کیفیت و با سیستم تعلیق مناسب کند.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =