کد خبر: 226195
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
بنللی 249S

شرکت نیکران‌موتور پاسارگاد، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌های بنللی ایتالیا، شرایط فروش موتورسیکلت «249S» را اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت نیکران‌موتور پاسارگاد، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش موتورسیکلت‌های بنللی ایتالیا، شرایط فروش موتورسیکلت «249S» را اعلام کرد. قیمت درنظر گرفته شده برای این موتورسیکلت 57‌میلیون‌تومان اعلام شده است. در این شرایط فروش ویژه، تخفیف ۳میلیون‌تومانی برای خرید نقدی و یک بسته هدیه شامل کلاه ایمنی و پروتکشن به مشتریان هنگام خرید و تحویل ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند بنللی 249S را در دو حالت نقد و اقساط خریداری کنند. در شرایط اقساطی ۳۶میلیون‌تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت و مابقی مبلغ در ۷ماه قابل‌پرداخت است. این موتورسیکلت دارای پیشرانه 250 سی‌سی تک‌سیلندر 4 زمانه 8‌سوپاپ بوده که توانایی تولید نیرویی معادل 31.5 اسب‌بخار در 11 هزار دور دقیقه و 21.2 نیوتون‌متر گشتاور را دارد. 
جعبه‌دنده 6 سرعته از دیگر ویژگی‌های این موتورسیکلت بوده که موجب می‌شود شتاب قابل‌توجهی را ارائه کند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به شعب و نمایندگی‌های فروش شرکت در سراسر کشور و وب‌سایت نیکران‌موتور پاسارگاد به آدرس  www.nikrunmotor.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =