کد خبر: 226671
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
بازار خودرو

در بازار امروز خودرو ساینا با کاهش یک میلیون تومانی از ۶۲ میلیون و ۸۰۰ به ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. هم چنین خودرو ۲۰۰۸ با بیشترین افزایش قیمت به ۳۲۹ میلیون تومان رسید.

به گزارش «اخبار خودرو»، در بازار امروز خودرو پراید ۱۱۱ با قیمت ۵۱ میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ با قیمت ۴۷میلیون تومان،  چانگان با قیمت ۱۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، استپ‌وی با قیمت ۱۹۰میلیون تومان، سراتو با رشد ۷ میلیون تومانی با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان  و تیبا با قیمت ۵۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. 

همچنین کوئیک اتوماتیک با قیمت ۹۶ میلیون تومان و تیبا ۲ با قیمت ۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین خوردو پژو ۲۰۰۸ با بیشترین افزایش ۹ میلیون تومانی، از ۳۲۰ میلیون تومان به ۳۲۹ میلیون تومان رسید. قیمت دانگ فانگ H۳۰ نیز با افزایش ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی از ۱۴۵ هزار تومان به ۱۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در جریان معاملات امروز بازار خودرو، دنا توربو با افزایش دو میلیون تومانی ۱۷۳ میلیون تومان،‌ پژو۲۰۶ (V۸) با افزایش یک میلیون تومانی به ۱۰۳ میلیون تومان، پژو تیپ ۵ با افزایش یک میلیون تومانی ۱۰۵ میلیون تومان و ۲۰۷ دنده‌ای نیز با کاهش یک میلیون تومانی ۱۳۴ میلیون تومان خرید فروش می‌شود.

قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ به شرح زیر است:

 قیمت خودروهای سایپا در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۲۰به‌شرح زیر است:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =