کد خبر: 226856
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
جک S3

شرکت کرمان‌موتور عرضه‌کننده محصولات جک در ایران، به‌تازگی شرایط فروش متنوعی را برای محصولات این برند ویژه آذر ماه ۹۸ اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این بخشنامه خودروهای جک S۵، S۳ و J۴ با شرایط نقدی و اقساطی به فروش خواهند رسید.

بر این اساس طبق اطلاعیه منتشرشده، قیمت خودرو جکS۵، ۲۹۹میلیون‌تومان اعلام شده است و متقضایان می‌توانند با پیش‌پرداخت ۹۰، ۴۵، ۳۰ یا ۲۵‌میلیون تومانی، نسبت‌به خریداری این خودرو اقدام کنند. موعد تحویل این خودرو مهر و آبان ۹۹ اعلام شده است.

سود مشارکت درنظرگرفته‌شده در این طرح ۱۸‌درصد و سود انصراف ۱۲درصد قبل از دعوتنامه و ۲۱درصد پس از دعوتنامه محاسبه خواهد شد. البته متقاضیان با ثبت‌نام در این شرایط فروش، می‌توانند از تخفیف تا سقف ۱۰میلیون‌تومان و تسهیلات خرید خودرو تا سقف ۱۰۰‌میلیون تومان، بهره‌مند شوند.

علاوه‌بر این کرمان‌موتور شرایط فروش قطعی و غیرقطعی جک S۳ را اعلام کرده است. در این طرح، قیمت خودرو ۲۱۰میلیون‌تومان اعلام شده و متقاضیان می‌توانند با پیش‌پرداخت‌های ۶۰، ۳۰ ، ۲۰ و ۱۵میلیون‌تومانی در این شرایط فروش ثبت‌نام کنند. موعد تحویل خودروها نیز تیر و شهریور ۹۹ اعلام شده است.

در شرایط فروش قطعی جک اس۳، ثبت‌نام‌کنندگان از تخفیف تا سقف ۴میلیون‌تومان و تسهیلات خرید خودرو تا سقف ۷۰میلیون‌تومان بهره‌مند خواهند شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قربان اسدی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    خودرو های جک کیفیتش خیلی خوبه من دوستم یکی داره داخلش انگار هواپیماست نمیشه با چهل تومان تحویل فوری ثبت نام کنیم من که چند ماهه منتظر شرایط اقساطی خوب هستم اگه نشد تا عید باز منتظر میمونم یکی بخرم ممنون از کرمان موتور
  • علی صادقی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    کرمان موتور پول آن انصراف از خرید جک اس فایو بنده رو که ۱۰۰ میلیون بود هنوز ۶ ماهه که نداده شهریور ۹۷ مبلغ ۱۰۰ میلیون به حساب ریختیم برا تحویل اردیبهشت تیر قیمت اعلامی شون از بازار بالاتر بود منم انصراف دادم الان یک سال و نیمه که ۱۰۰ میلیون پول من رو کرمان موتور بالا کشیده تو رو خدا ثبت نام نکنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =