کد خبر: 227237
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
دنا پلاس

گروه صنعتی ایران‌ خودرو در نظر دارد پیش‌ فروش عادی دنا پلاس را با هدف جلوگیری از ثبت‌نام واسطه‌ ها و افزایش امکان ثبت‌ نام برای مصرف‌ کننده نهایی خودرو، از ساعت ۱۱ امروز تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، براساس بخشنامه فروش منتشرشده، مبلغ پیش‌پرداخت برای این خودرو ۵۵‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و موعد تحویل در طرح پیش‌فروش عادی این شرکت دی ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است. 

سود مشارکت و سود انصراف در این طرح برای خودرو دناپلاس بدون سانروف به ترتیب ۱۵.۵ و ۱۲.۵‌درصد قابل محاسبه خواهد بود. سفید، نقره‌ای متالیک، مشکی متالیک و خاکستری متالیک ازجمله رنگ‌های قابل‌انتخاب برای این خودرو هستند.

از امکانات این خودرو می‌توان به ترمز ضدقفل و کیسه هوای راننده و سرنشین اشاره کرد. به‌منظور ثبت‌نام مشتریان واقعی، محدودیت‌هایی ازجمله هر کدملی یک دستگاه خودرو، عدم ثبت‌نام خودرو در ۱۸ماه گذشته از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، دارا بودن سن ۱۸سال و ارائه گواهینامه رانندگی اعمال می‌شود. 

در این روش فروش مبلغ مابه‌التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه براساس قیمت مصوب شرکت در زمان تحویل مندرج در قرارداد خودرو و پس‌از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

ثبت‌نام صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =