کد خبر: 227355
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
پژو 207 دستی پانوراما 

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز دور جدید طرح پیش‌فروش پژو۲۰۷ دستی مجهز به سقف شیشه‌ای پانوراما را آغاز خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، بر این اساس مشتریان می‌توانند از ساعت ۱۱صبح با مراجعه به وب‌سایت رسمی این گروه خودروسازی در طرح‌فروش مشارکت در تولید بهمن‌ماه ایران‌خودرو شرکت کنند.

بر این اساس در طرح مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما گروه صنعتی ایران‌خودرو؛ مبلغ پیش‌پرداخت را ۴۷‌میلیون‌و۵۰۰هزارتومان و موعد تحویل آن را شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ اعلام کرده، همچنین برای تمام موعدهای تحویل، سود مشارکت یکسان ۱۸درصد و سود انصراف ۱۰درصدی در نظر گرفته شده است.

این شرکت تخفیف نقدی ۴۵۰هزار تومانی برای مشتریانی که پژو ۲۰۷دستی سقف پانوراما را با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرده‌اند، درنظر گرفته است. 

البته این تخفیف برای مشتریانی که موعد تحویل خودرویشان مهر ۱۴۰۰ است، ۷۲۰ هزار تومان لحاظ خواهد شد. قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان تحویل خودرو مندرج در این بخشنامه و قرارداد تعیین خواهد شد. 

به منظور ثبت‌نام مشتریان واقعی، محدودیت‌هایی ازجمله هر کدملی یک دستگاه خودرو، عدم ثبت‌نام خودرو در ۱۸ماه گذشته از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، دارا بودن سن ۱۸سال و ارائه گواهینامه رانندگی اعمال می‌شود. ثبت‌نام از طریق وبسابت esale.ikco.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =