کد خبر: 227368
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
تویوتا - چین

تویوتا موتور پیش‌ بینی کرده طی سال جاری میلادی یک‌میلیون و ۷۶۰ هزار دستگاه از محصولات برندهای تویوتا و لکسوس را راهی بازار چین خواهد کرد، این رقم نسبت به آمار سال ۲۰۱۹ رشد ۸.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو» ، تارسورو اودا (Tarsuro Ueda) مدیر تویوتا چین با اعلام این خبر به‌ رسانه‌ها طی کنفرانس خبری که هفته گذشته درپکن داشت، آمار و اطلاعاتی از عملکردشان در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد.

این شرکت با فروش یک‌میلیون و ۶۲۰ هزار دستگاه درسال ۲۰۱۹ توانست رکورد سال گذشته خود را ۹ درصد ارتقا دهد.

دراین میان برند تویوتا موفق به‌فروش یک‌میلیون و ۴۲۰ هزار دستگاه و لکسوس با رشدی ۲۵ درصدی موفق به‌فروش حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو به‌مشتری‌های چینی خود شده است.

در سال جاری میلادی تویوتا قصد دارد سه‌محصول تمام‌برقی را به‌طور اختصاصی در بازار چین عرضه کند. از میان این خودروها می‌توان به‌نسخه برقی‌شده از کراس‌اوور جمع‌وجور «C-HR» درکنار سدان «IZOA» و کراس‌اوور لکسوس «UX» در مدل ۳۰۰ ای اشاره کرد.

تا به‌امروز نیز تویوتا پنج محصول هیبرید را در چین عرضه کرده است.

آوالان، کمری، کرولا و لوین سدان‌های هیبرید این برند هستند و کراس‌اوور راو۴ جمع خانواده محصولات هیبرید این شرکت را تشکیل می‌دهند.

درکنار این پنج‌محصول تویوتا به‌عرضه نسخه‌های پلاگین-هیبرید از کرولا و لوین نیز می‌پردازد. اما از میان محصولات لکسوس تنها محصولات بنزینی و هیبرید معمولی که برای بازار جهانی درنظر گرفته شده است، به‌چین صادر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =