کد خبر: 227381
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
ولوو XC90

 ولوو XC90 را می‌توان یکی از ایمن‌ترین و لوکس‌ترین گزینه‌های موجود در این رده دانست که با سطح بالایی از امکانات رفاهی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، ولوو XC90 را می‌توان یکی از ایمن‌ترین و لوکس‌ترین گزینه‌های موجود در این رده دانست که با سطح بالایی از امکانات رفاهی به بازار عرضه می‌شود.

این محصول سوئدی که سال گذشته تغییرات اندکی را به خود دیده، هم‌اکنون در حال آماده شدن برای عرضه نسل جدید است. بر‌این اساس به‌تازگی اطلاعات جدیدی درخصوص نسل بعدی این محصول که در سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد، اعلام شده است. بر این اساس نسل جدید این خودرو از پلت‌فرم SPA بهره‌مند خواهد شد اما جزئیاتی از طراحی آن اعلام نشده است. با وجود اینکه هنوز اطلاعاتی درخصوص مشخصات فنی ولوو XC90 منتشر نشده است، اما مدیرعامل ولوو اعلام کرد نسل بعدی این خودرو با نسخه تمام‌الکتریکی نیز عرضه خواهد شد. همچنین احتمال تولید و عرضه نسخه‌های پلاگین- و هیبرید ملایم نیز برای این خودرو وجود دارد. ولوو در حال کار روی سیستم‌های خودران است و به‌گفته مدیر ولوو سخت‌افزار لازم برای برداشتن دست‌ها از روی فرمان و عدم توجه به جاده وجود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =