کد خبر: 227465
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
نسل جدید کیا سورنتو

حال به‌تازگی تصاویری جدید از این خودرو بدون پوشش استتاری منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول تست‌های نهایی خود را در کالیفرنیا پشت سر می‌گذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، اوایل هفته گذشته تصاویر نه‌چندان واضح از نسل جدید کیا سورنتو در فضای مجازی منتشر شد که تا حدود زیادی چهره نهایی آن را پیش از معرفی رسمی لو داده بود. حال به‌تازگی تصاویری جدید از این خودرو بدون پوشش استتاری منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول تست‌های نهایی خود را در کالیفرنیا پشت سر می‌گذارد.

نسل جدید سورنتو از جلوپنجره زاویه‌داری برخوردار است که چراغ‌های جلو را در برگرفته، این چراغ‌ها لنزهایی سه‌گانه دارند و زیر آن‌ها دی‌لایت‌های LED جای گرفته‌اند. کمی پایین‌تر، ورودی‌های هوای عمودی و سپر جدید با طراحی زاویه‌دار و محافظی در قسمت زیرین سپر به همراه مه‌شکن‌های افقی به چشم می‌خورد. در نمای جانبی نیز سقف شیب‌دار و روف‌ریل‌های کرومی از ویژگی‌های بارز در نسل جدید سورنتو به‌شمار می‌روند. در بخش عقبی سورنتو نیز چراغ‌های عمودی دوقسمتی با طراحی متمایز و درِ صندوق شیک جلب‌توجه می‌کنند. در سپر پلاستیکی خودرو نیز تریم فلزی کار شده که به محصولات آئودی شباهت دارد و خبری از سر اگزوز درون آن نیست. طراحی لوکس و سطح بالا در کابین نسل جدید سورنتو نیز ادامه یافته زیرا تصاویر جاسوسی قبلی طراحی مدرن‌تر و متریال باکیفیت‌تری را نشان داده‌اند. تاکنون اطلاعاتی درخصوص پیشرانه‌های نسل جدید سورنتو منتشر نشده و برای دریافتن جزئیات کامل باید تا زمان رونمایی رسمی یعنی 17 فوریه صبر کنیم اما گمانه‌زنی‌ها حاکی از ارائه مجموعه‌ای از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبرید هستند. یکی از گزینه‌ها برای سورنتو می‌تواند موتور 2.5لیتری توربوشارژ اپتیما باشد که 290اسب‌بخار قدرت و 422نیوتون‌متر گشتاور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =