کد خبر: 227476
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: براساس پیش بینی اداره کل هوا شناسی و با توجه به افزایش دما احتمال ریزش بهمن و رانش کوهستانی در محورهای کوهستانی هراز وجود دارد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از ایرنا،سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه اظهارداشت: مسافران در زمان تردد در مناطق کوهستانی و صخره ای از بوق زدن خودداری کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای هراز و فیروز کوه خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محورهای شرق استان تهران به سمت شهرهای شمالی کشور نیمه سنگین در جریان است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین است و پیش بینی می شود در ساعات پایانی روز و به مرور بر حجم بار ترافیکی این محور افزوده شود.

محبی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شهرهای شمالی کشور نیمه سنگین و پر حجم بوده و ترافیک در شهرهای عبوری محورهای شرق استان با حجم ترافیکی بیشتری همراه است.

وی تاکید کرد: رانندگان مسیرهای کوهستانی با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلوی و با دوری از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، سفری ایمن و سلامت داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =