کد خبر: 227485
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کادنزا

نسخه بازطراحی‌ شده و به‌روز کادنزا باتوجه به‌مجموع خطوط تیز روی بدنه و تناسبات عالی بدنه و رینگ‌های 19 اینچی پیکره جذابی را به‌ارمغان آورده است تا باتوجه به‌چراغ‌‎های کشیده با گرافیک خاص و جلوپنجره به‌اصطلاح پوزه ببری عریض، چهره‌ای تهاجمی به‌خود گیرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،سدان‌‎های بزرگ خانوادگی به‌دلیل فضای بیشتر، پیشرانه‌های قدرتمند و بهره‌گیری از امکانات رفاهی سطح بالا، گزینه مناسبی برای خرید هستند. اگرچه در این میان آلمانی‌های جسور و ژاپنی‌های مدعی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند تا جایگاه خاص‌تری را از آن خود کنند، اما کمپانی خودروسازی کیاموتورز با ارائه مدل کادنزا توانسته سهمی از این بازار را از آن خود کند. 
براین اساس نسخه بازطراحی‌ شده و به‌روز کادنزا باتوجه به‌مجموع خطوط تیز روی بدنه و تناسبات عالی بدنه و رینگ‌های 19 اینچی پیکره جذابی را به‌ارمغان آورده است تا باتوجه به‌چراغ‌‎های کشیده با گرافیک خاص و جلوپنجره به‌اصطلاح پوزه ببری عریض، چهره‌ای تهاجمی به‌خود گیرد. در نمای عقب با چراغ‌های پیوسته و خط کروم زیر آن و دو خروجی بزرگ مستطیل‌شکل ظاهری زیبا و موقر به‌نمایش گذاشته شده است. همچنین همانند مدل‌های قبلی یک پیشرانه شش‌سیلندر وی‌شکل به‌حجم 3.3 لیتری با بدنه تمام‌آلومینیوم توسعه‌یافته حداکثر قدرت 290 اسب‌بخار را با کمک گیربکس هشت‌سرعته کنترل الکترونیکی اسپرت‌ماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. همچنین کیاموتورز سیستم‌های الکترونیکی جدیدی چون کروزکنترل هوشمند، کمکی رانندگی، سیستم فوق‌پیشرفته پایش نقاط کور به‌همراه کمکی تغییر خطوط و سیستم پیشگیری از برخورد جلو را روی کادنزا 2020 نصب کرده‌ است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =