کد خبر: 227496
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
نیسان

فاینتشیال تایمز براساس سخنان دو تن از منابع داخلی نیسان گزارش داده که این برنامه می‌تواند باعث شود که خط تولید نیسان در بارسلونا اسپانیا بسته شود و تولید محصول کوچک میکرا از خط تولید رنو در فلینز فرانسه به ساندرلند منتقل شود.

به گزارش «اخبار خودرو»، نیسان در حال بررسی امکان اجرای برنامه‌هایی برای تمرکز بر سایت ساندرلند انگلستان و کاهش حجم تولید در سایت‌های اروپایی است. در صورتی که برگزیت اصطلاحا به شیوه سخت خود شکل بگیرد، تعرفه زیادی برای واردات خودرو به انگلستان وجود خواهد داشت، به این ترتیب، با وجود مشکلاتی که خودروسازان در عدم امکان استفاده از بازار اروپا خواهند داشت، اما در خود انگلستان مشتری‌هایی وجود خواهند داشت که خریداری خودروهایی که در کشورشان تولید می‌شود، برایشان صرفه اقتصادی دارد.

فاینتشیال تایمز براساس سخنان دو تن از منابع داخلی نیسان گزارش داده که این برنامه می‌تواند باعث شود که خط تولید نیسان در بارسلونا اسپانیا بسته شود و تولید محصول کوچک میکرا از خط تولید رنو در فلینز فرانسه به ساندرلند منتقل شود. بنابراین نیسان از کارخانه خود در شمال شرقی انگلستان (ساندرلند) برای پیروزی در بازار انگلستان استفاده خواهد کرد و سهم رقبا را از آن خود می‌کند.

تولیدات سایت ساندرلند نسبت به محصولات رقبایی همجون فورد و فولکس‌واگن که با تعرفه تجاری مرسوم وارد می‌شوند، قیمت پایین‌تری دارند.

طبق این برنامه نیسان قصد دارد سهام خود از بازار انگلستان را از ۴ درصد فعلی به ۲۰ درصد افزایش دهد. البته این یکی از سناریوهایی بود که نیسان برای آینده بعد از برگزیت درنظر گرفته بود، اما با روی کار آمدن ماکاتو اوچیدا به عنوان مدیرعامل جدید این کمپانی ژاپنی، هنوز مشخص نیست که هنوز یکی از گزینه‌های آنها به حساب می‌آید یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =