حمایت «نکسن‌ تایر» از تیم ورزش‌ های الکترونیک منچستر سیتی

روز جمعه ۱۸بهمن تیم ورزش‌ های الکترونیک منچسترسیتی اعلام کرد برای بازیکنان خود حامی جدیدی یافته است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، نکسن‌ تایر (Nexen Tire) که از پرآوازه‌ترین شرکت‌های تایرسازی کره‌جنوبی به‌شمار می‌رود و برای کسب سهم از بازار در کنار رقبای بزرگی همچون کومهو و هانکوک قرار می‌گیرد، قصد دارد نام خود را به‌عنوان نخستین حامی ورزش‌های الکترونیک در دنیا ثبت کند.

این شرکت که سابقه ۷۸ساله فعالیت در کره‌جنوبی دارد و درآمد کلی آن حدود یک‌و‌نیم‌میلیارد دلار است، درسال ۲۰۲۰ سود خالصی برابر با ۲۰۰ میلیون دلار ثبت می‌کند. در‌حال‌حاضر مجموع دارایی‌های این شرکت به دو‌و‌نیم‌میلیارد‌دلار می‌رسد و بیش‌از ۴هزار کارمند مستقیم در سراسر دنیا دارد. 

قرار است لوگوی نکسن‌تایر در کنار شبکه ارتباطی اتصالات (Etisalat) روی بازوی بازیکنان این تیم در حین برگزاری فصل ۲۰۲۰ از مسابقـــات جهانی FIFA 20 جای بگیرد. 

شائون اسپرینگت (Shaun Springette) معروف به Shellzz و رایان پسووآ (Ryan Pessoa) دو عضو تیم فوتبال مجازی منچسترسیتی هستند و قرار است با لباس جدید خود برای اولین‌بار در مسابقات جام جهانی کلوب الکترونیک شهر میلان (eClub World Cup) از هفتم تا نهم فوریه (18 تا ۲۰ بهمن‌ماه) حاضر شوند. 

تیم ورزش‌های الکترونیک منچسترسیتی از قدیمی‌ترین کلوب‌های فیفا به حساب می‌آید که حتی مسابقات اختصاصی را در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌کند. به غیر از نکسن و اتصالات، حامیان بزرگی همچون نیسان‌موتور ژاپن، پوما، سیسکو و خطوط هوایی اتحاد را در کنار خود می‌بیند. 

حمایت نکسن‌تایر از این تیم بیشتر به خاطر نفوذ بیشتر در بازار تایر و لاستیک بریتانیاست زیرا رقابت شدیدی در این کشور بین لاستیک‌سازان آسیایی وجود دارد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =