کد خبر: 227525
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
پرشیاخودرو

به‌ عنوان بخشی از برنامه‌های گسترده پرشیا خودرو در زمینه ارائه سرویس‌های برتر به مالکان محصولات ب‌ام‌و و مینی، نمایندگی خدمات پس از فروش 121 پرشیا خودرو در بلوار ارتش تهران با ارائه تخفیف‌های ویژه برای مشتریان آغاز به‌کار کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، به‌ عنوان بخشی از برنامه‌های گسترده پرشیا خودرو در زمینه ارائه سرویس‌های برتر به مالکان محصولات ب‌ام‌و و مینی، نمایندگی خدمات پس از فروش 121 پرشیا خودرو در بلوار ارتش تهران با ارائه تخفیف‌های ویژه برای مشتریان آغاز به‌کار کرد. 
پرشیاخودرو درراستای گسترش خدمات خود و برای پاسخگویی بهتر به مالکان ب‌ام‌و و مینی به‌ویژه در شمال و شمال‌شرق تهران، از مدتی قبل جانمایی و تجهیز یکی از مجهزترین مراکز خدمات پس‌از فروش در این منطقه را در دستور کار قرار داد. 
درهمین‌راستا، نمایندگی خدمات پس از فروش 121 پرشیا خودرو در هفته جاری در بلوارارتش تهران آغاز به‌کار کرد. پرشیاخودرو در دوسال گذشته خدمات جدیدی را به مالکان ب‌ام‌و و مینی ارائه کرده است اما در کنار این خدمات، توسعه شبکه خدمات پس از فروش نیز همواره در دستور کار این شرکت بوده و آغاز به‌کار نمایندگی بلوار ارتش نیز بخشی از این توسعه است. 
نمایندگی 121 پرشیاخودرو در مجموعه خودرویی خوشرو واقع‌در انتهای بلوارارتش در کنار ارائه خدمات پس از فروش محصولات ب‌ام‌و و مینی، تمام سرویس‌های جانبی ازجمله خدمات تخصصی تیونینگ، فروش اکسسوری و لایف‌استایل، قطعات، بسته‌های تمدید گارانتی و BSI را نیز عرضه می‌کند. به‌مناسبت آغاز به‌کار این نمایندگی مشتریان می‌توانند از 19 بهمن تا 2 اسفند به مدت دوهفته از 25‌درصد تخفیف برای خرید قطعات، 20درصد تخفیف برای خدمات تیونینگ، 20درصد تخفیف برای خرید بسته‌های گارانتی و BSI، 25درصد تخفیف برای خرید لایف استایل و اکسسوری، 30درصد تخفیف خرید اکسسوری خودرو و تا 30درصد تخفیف برای خرید رینگ و تایر و بازدید 12گانه رایگان خودرو بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =