کد خبر: 227560
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹

برای آنها که رزرو هتل مشهد در هنگام سفر به این شهر در لیست برنامه های همیشگی قرار دارد، هتل قصر طلایی نامی آشنا و پرآوازه است. هتلی با ۵ هزار متر مربع مساحت و ۲۰ طبقه که اتاق ها و سوئیت های متنوعی را در خود جای داده است؛ تنوعی که نه فقط در دکوراسیون که در امکانات نیز خود را نشان داده و باب طبع مهمانان داخلی و خارجی است. اگر قصد رزرو هتل قصر طلایی مشهد را دارید و نخست می خواهید بدانید که در اتاق ها و سوئیت های آن چه می گذرد، با جااینجاس همراه شوید. 

اتاق های VIP هتل قصر طلایی مشهد

آپارتمان رویال

اگر می خواهید در یکی از لوکس ترین واحدهای هتل قصر طلایی مشهد، اقامت کنید؛ بهتر است به سراغ آپارتمان رویال بروید که در هر طبقه هتل فقط یک واحد از آن وجود دارد. این اتاق ها با فضای وسیع خود که متراژ آنها به ۱۰۱ مترمربع می رسد، ظرفیت ۴ نفر را داشته و محیطی ایده آل برای اقامت های خانوادگی به شمار می روند. در آپارتمان رویال هتل قصر طلایی مشهد، ۲ تختخواب دبل و ۲ تختخواب سینگل تعبیه شده است. در فضای بزرگ و دلباز این نوع اتاق ها هم سالن نشیمن مجهز به میز ناهارخوری، مبلمان نشیمن، تلویزیون ال سی دی، میزتحریر و کمد وجود دارد و هم آشپزخانه ای که البته امکانات پخت و پز آن به مایکروویو و ۲ دستگاه یخچال محدود است.

خوشبختانه در آپارتمان رویال هتل قصر طلایی امکانات سرگرمی و رفاهی هم وجود دارد. می توانید در ساعت هایی که در اتاق هستید از شبکه فیلم و کارتون اختصاصی هتل استفاده کنید، با اتصال به اینترنت پرسرعت سری به فضای مجازی بزنید یا اگر اهل مطالعه هستید، از نور چراغ مطالعه اتاق کمک بگیرید. از آنجایی که حمام و سرویس بهداشتی یکی از امکانات مهم برای مسافران است، باید به شما بگوییم که یک حمام مجزا و مجهز به وان، جکوزی و مجموعه کامل لوازم بهداشتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. و بالاخره اینکه نورپردازی زیبا، لوسترهای مجلل، کف پارکت در ترکیب با رنگ طلایی دیوارها و دکوراسیون و نیز پرده ها و روتختی های قرمز رنگ؛ نمایی چشم نواز به اتاق بخشیده اند.

پرنسس رویال

پرنسس رویال هتل قصر طلایی مشهد انتخاب مناسبی برای آنهایی است که می خواهند زندگی مشترک خود را در یک فضای متفاوت آغاز کنند. می توان گفت پرنسس رویال، اتاق ماه عسل هتل قصر طلایی است که با نمای رو به حرم، طراحی شیک، معماری و گچبری های منحصر به فرد میزبان خوبی برای زوج های جوان است. رنگ طلایی و سفید دیوارها، روتختی ها، لوستر و نورپردازی زیبا و رمانتیک این اتاق های ۵۶ متری در کنار امکاناتی مانند حمام مجهز به وان و جکوزی، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم بیدارباش مرکزی و مینی بار انتظار مهمانان این اتاق را می کشند. بدون شک وجود تلویزیون با شبکه فیلم و کارتون اختصاصی، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، مایکروویو، کتری برقی، صندوق امانات و مینی بار از دیگر مزایای اتاق های پرنسس رویال به شمار می رود.

دابل لنداسکیپ

اگر دوست دارید مرتفع ترین جای هتل را که نمای زیبایی هم به شهر مشهد دارد، برای اقامت انتخاب کنید؛ اتاق دابل لنداسکیپ هتل قصر طلایی مشهد را رزرو کنید. این اتاق های ۴۳ متری می توان میزبان دو نفر باشند و امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی و حمام شیشه ای مجهز با تمام لوازم بهداشتی را در اختیار مهمانان قرار دهند. البته با اقامت در اتاق های لنداسکیپ صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مایکروویو، آیفون تصویری، سیستم بیدارباش مرکزی، اینترنت پرسرعت و مینی بار هم برای شما مهیا است.

دابل لاکچری کانکت

اتاق های دابل لاکچری کانکت هتل قصر طلایی از آنجایی که دو تخت دبل و دو تخت سینگل دارند؛ برای اقامت خانوادگی مناسب هستند. این اتاق های ۷۵ متری در واقع از دو اتاق دابل لاکچری که در ادامه در مورد آنها توضیح خواهیم داد؛ شکل می گیرند. در این نوع اتاق ها هم مجموعه کاملی از امکانات مانند حمام مجهز به وان، دوش، سشوار و مجموعه لوازم بهداشتی وجود دارد. مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی با فیلم و کارتون اختصاصی و ماهواره مرکزی، کتری برقی، اینترنت پرسرعت و صندوق امانات هم از دیگر خدمات رفاهی ارائه شده در اتاق های دابل لاکچری کانکت هستند.

دابل لاکچری

اتاق های دابل لاکچری هتل قصر طلایی مشهد با ۴۱ متر مربع مساحت و ظرفیت دو نفر، یک خلوت آرام و در عین حال لوکس را برای مهمانان فراهم می کنند. این اتاق ها که یک تخت دبل کوئین و یک تخت سینگل را در خود جای داده اند؛ مجموعه کاملی از امکانات رفاهی دارند. سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به وان، سشوار، جکوزی و لوازم بهداشتی در کنار تلویزیون ال سی دی با شبکه فیلم و کارتون، کمد، دراور، صندوق امانات، مینی بار و اینترنت پرسرعت هم رفاه و ایمنی و هم سرگرمی شما در هتل تضمین می کنند.

دابل لاکچری تراس دار

اتاق دابل لاکچری تراس دار همانطور که از نام آن پیداست، در واقع همان اتاق دابل لاکچری است که تراس هم دارد. این اتاق ها در طبقه چهارم هتل قرار گرفته اند و تراس آنها رو به حرم و شهر مشهد است. می توانید روی صندلی های حصیری داخل تراس بنشینید و در حالی که یک فنجان چای میل می کنید؛ از نمای شهر لذت ببرید. در این اتاق های ۴۱ متری که ظرفیت ۲ مهمان را دارند، یک تخت دبل و یک تختخواب سینگل قرار گرفته است. مجموعه کاملی از امکانات رفاهی دیگر شامل حمام مجهز به جکوزی، لوازم بهداشتی؛ تلویزیون ال سی دی با فیلم و کارتون اختصاصی و ماهواره مرکزی؛ صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت و مینی بار در اتاق های دابل لاکچری تراس دار به انتظار مهمانان هستند.

دابل آتریوم

اقامت در اتاق های دابل آتریوم هتل قصر طلایی مشهد به شما اجازه می دهد تا از یک نمای متفاوت لذت ببرید: نمای آتریوم یا همان فضای بزرگ و باز میان ساختمان هتل. این اقامت متفاوت همچنین با دسترسی به یک مجموعه کامل از امکانات رفاهی و سرگرمی در یک اتاق ۳۴ متری تکمیل خواهد شد که عبارت است از سرویس بهداشتی فرنگی، مبلمان، تلویزیون با فیلم و کارتون و ماهواره مرکزی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و متری برقی. البته لازم به ذکر است که در اتاق های دابل اتریوم از جکوزی خبری نیست؛ اما حمام به دوش، وان و مجموعه لوازم بهداشتی مجهز است.

دابل پانوراما

هر کدام از اتاق های هتل قصر طلایی مشهد را که انتخاب کنید، دکوراسیون مجلل و ترکیبی از رنگ های طلایی و سرخ و نورپردازی رؤیایی چشم شما را به خود خیره خواهد کرد. در اتاق های دابل پانوراما علاوه بر نمای دیدنی به شهر و حرم رضوی، یک فضای ۳۷ متری با تمام امکانات برای اقامت دو نفر مهیا شده است. حمام مجهز به جکوزی و سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون ال سی دی با ماهواره مرکزی و شبکه فیلم و کارتون و صندوق امانات بخشی از این امکانات هستند. ضمن اینکه در این اتاق ها شما به مایکروویو، مبل تخت خواب شو، اینترنت پرسرعت، مینی بار و صبحانه بوفه دسترسی خواهید داشت.

دابل پانوراما تراس

یک تراس با نمای به حرم و شهر مشهد به اتاق دابل پانوراما اضافه کنید تا اتاق دابل پانوراما تراس هتل قصر طلایی مشهد از دل آن بیرون بیاید؛ اتاق هایی ۳۷ متری با ظرفیت ۲ نفر که به امکانات کاملی مجهز شده اند. حمام با جکوزی، سشوار و لوازم بهداشتی و سرویس فرنگی امکانات بهداشتی اتاق هستند. در سوی دیگر هم مبل تختخواب شو، سیستم تهویه مطبوع، مایکروویو و کتری برقی برای راحتی شما تعبیه شده است. اگر می خواهید سرگرم شوید، می توانید روی تلویزیون و ماهواره مرکزی، شبکه فیلم و کارتون و اینترنت پرسرعت اتاق حساب باز کنید.

سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد

سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد با نام های متفاوت خود، امکانات و دکوراسیون متفاوتی را هم در اختیار مهمانان قرار می دهند. در ادامه مطلب اتاق ها و سوئیت های هتل قصر طلایی مشهد را بشناسید، شما را با این واحدها آشنا می کنیم:

سوئیت وسترن

اقامت در سوئیتی به سبک غرب وحشی که آدم را یاد فیلم های کلاسیک وسترن می اندازد، در سوئیت وسترن هتل قصر طلایی مشهد ممکن است. در این سوئیت های ۵۲ متری که تماما با چوب پوشیده شده و روی دیوارهایش نقش گله ای اسب خودنمایی می کند، یک تختخواب دونفره قرار گرفته و امکانات هم به شکل جالبی مزین شده اند. میز ناهارخوری با صندلی چرم، مبلمان با روکش چرم، زین اسب، کلاه کابوی و طناب گاوبازی فضای وسترن را کامل کرده اند. سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز به جکوزی و وسایل بهداشتی؛ سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، تلویزیون و صبحانه بوفه هم در این واحدها به شما عرضه می شوند.

سوئیت پرزیدنت

اجازه دهید به شما بگوییم که چطور می توانید به سبک یک رئیس جمهور اقامت کنید. یک سوئیت پرزیدنت ۱۰۹ متری در هتل قصر طلایی مشهد رزرو کنید که ظرفیت ۴ نفر، آشپزخانه(بدون تجهیزات پخت و پز)، سالن نشیمن با مبلمان و حمام با دوش، جکوزی، حوله و لوازم بهداشتی دارد. در فضای وسیع این سوئیت ها دو دستگاه تلویزیون ال سی دی و ال ای دی به اضافه سینمای خانگی و سیستم صوتی هم قرار گرفته اند که شبکه فیلم و کارتون اختصاصی دارند. البته از امکانات دیگری چون میز ناهارخوری، یخچال، شومینه، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز، میز کار، مایکروویو، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و دستگاه واکس کفش هم نباید چشم پوشی کرد.

سوئیت قاجاری

اگر ترجیح می دهید در حال و هوای گذشته سیر کنید، سوئیت قاجاری هتل قصر طلایی مشهد را رزرو کنید. این سوئیت که ۱۰۳ مترمربع مساحت و دو اتاق دارد، با معماری و دکوراسیون عصر قاجاری تزئین شده که شامل آینه کاری روی دیوار و سقف، نقاشی قاجاری روی دیوار و شمعدان های قاجاری می شود. اما این سوئیت ۴ نفره از امکانات مدرن چیزی کم ندارد؛ سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون ال ای دی و ال سی دی با ماهواره مرکزی و شبکه فیلم و کارتون، صندوق امانات، مایکروویو، سیستم کنترل هوشمند دما و نور، جکوزی و اینترنت پرسرعت.

سنیور سوئیت و جونیور سوئیت

سنیور سوئیت هتل قصر طلایی مشهد با ۷۳ مترمربع و ظرفیت دو نفر، یک اتاق اصلی و یک اتاق خواب دارد. یک تخت دونفره، دو تخت سینگل یا کاناپه تخت شو در این سوئیت تعبیه شده اند و امکانات رفاهی کامل هم در اختیار مسافران قرار گرفته است. برای نمونه می توان به ماهواره مرکزی، چای ساز، لوستر، آباژور، مایکروویو و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. جونیور سوئیت هتل قصر طلایی هم با ۵۲ متر و دو اتاق خواب و نشیمن که با پارتیشن از هم جدا شده اند؛ ظرفیت ۲ نفر را دارند. در این سوئیت ها نیز جکوزی، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و صندوق امانات وجود دارد.

کیدز روم

کیدز روم یا همان اتاق بچه ها در هتل قصر طلایی مشهد از تصویر اسب تک شاخ روی دیوارها و میز و صندلی به شکل کالسکه بهره برده است. این سوئیت ۶۰ متری که یک عدد تختخواب دو نفره و دو تخت سینگل دارد، تمام امکانات رفاهی لازم از جمله شبکه فیلم و کارتون، چای ساز، جکوزی، تلویزیون، مایکروویو و صندوق امانات را در خود جای داده است.

رزرو هتل قصر طلایی مشهد در جااینجاس

همانطور که گفتیم هتل قصر طلایی یکی از هتل های محبوب مسافران مشهد است؛ چه آنها که از کشورهای دیگر به این شهر سفر می کنند و چه مسافران شهرهای دیگر ایران. رزرو هتل قصر طلایی مشهد آن هم به صورت آنلاین به شما امکان می دهد تا سفر خود را آسان آغاز کنید. با ورود به یک سامانه معتبر رزرو هتل مانند جااینجاس و جستجوی نام هتل؛ با امکانات، جاذبه های اطراف، قوانین هتل و حتی تجربه های اقامتی سایر کاربران آشنا خواهید شد و این امکان، شانس یک انتخاب آگاهانه و اقامت بی دردسر را هم افزایش خواهد داد.

منبع: https://jainjas.com/

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • gelimfarsh IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
    0 0
    موفق باشید عالی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =