کد خبر: 227590
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
بازار خودرو

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، تب خرید خودرو در بازار داغ‌تر شده و خریداران نسبت‌به بودجه خود اقدام به خرید خودرو می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، طی هفته‌ های گذشته شاهد افزایش چشمگیر قیمت بسیاری از خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار بودیم. اما اکنون در هفته پایانی بهمن‌ماه، شاهد کند شدن روند افزایشی قیمت‌ها در بازار هستیم. بر این اساس طبق بررسی‌های میدانی، آخرین قیمت ثبت‌شده برای پراید ۱۳۱ در بازار حدود ۶۰میلیون‌تومان است. این در حالی است که پراید ۱۱۱ با بیشترین میزان افزایش به قیمت ۶۵ میلیون تومان نیز رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده نیز با نرخ معاملاتی ۱۰۰‌میلیون‌تومان ارزش‌گذاری شده است. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هاچ‌بک نیز حدود ۱۲۰میلیون‌تومان در بازار آزاد کشور خریدوفروش می‌شود.

رنو ساندرو استپ‌وی که طی هفته‌های گذشته رکورد افزایش قیمت را شکسته بود، درحال‌حاضر حدود ۲۴۳ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز که این روزها به یکی از خودروهای داخلی پرتقاضا در بازار تبدیل شده است، با قیمتی حدود ۱۸۵میلیون‌تومان خریدوفروش می‌شود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
    0 0
    واقعا این بود طرح آزاد کردن قیمت خودرو که با قیمت حاشیه بازار حساب میشد و قول پایین آمدن قیمت خودرو با این طرح داده شده بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =