نسل جدید رنو لوگان

لــوگان یکی از مدلهای ارزان و اقتصادی رنو است که در برخی بازارهای اروپایی با برند داچیا عرضه می شــود. این محصــول که از ســال 2012 تاکنون در حال تولید بوده، در حال آماده ســازی برای ســومین نســل خود است.

به گزارش «اخبار خودرو»،لــوگان یکی از مدلهای ارزان و اقتصادی رنو است که در برخی بازارهای اروپایی با برند داچیا عرضه می شــود. این محصــول که از ســال 2012 تاکنون در حال تولید بوده، در حال آماده ســازی برای ســومین نســل خود است. پیش از این تصاویر جاسوسی متعددی از این خودرو با پوشش استتاری سنگین در کشورهای غرب اروپا منتشر شــده بود که تاحدودی چهره آن را به معرض نمایش می گذاشــت.

اما اکنون برخی کاربران با طراحی رندرهای کامپیوتری سعی در پیش بینی چهره نهایی این محصول دارند. بر این اساس لوگان جدید با بهره گیری از زبان طراحی جدید دارای ظاهری مدرن و پویاتر شــده و از عناصر جدیدی در ظاهر خود بهره مند است. با وجود پوشش های استتاری در تصاویر جاسوسی منتشرشــده از این خودرو، به جرأت میتوان گفت نسل سوم لوگان بسیار جذابتر از گذشته خواهد بود. همچنین کابین این خودرو دست خوش تغییراتی اساسی خواهد شد که میتواند نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. احتمال دارد لوگان جدید در نمایشگاه خودرو پاریس امسال به صورت رسمی رونمایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =