کد خبر: 227670
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
محصولات برقی زیرو

کمپانی زیرو که برای سال جاری مدل برقی SR/F را معرفی کرده بود، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد برای توسعه سبد محصولات برقی خود، مدلی اسپرت با نام SR/S را در سال 2020 عرضه کند.

  به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی زیرو که برای سال جاری مدل برقی SR/F را معرفی کرده بود، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد برای توسعه سبد محصولات برقی خود، مدلی اسپرت با نام SR/S را در سال 2020 عرضه کند.

موتورسیکلت برقی SR/S با تجهیزات آیرودینامیکی کامل و تجربه‌ سواری راحت‌تر، سبک متفاوتی به طیف محصولات زیرو می‌دهد. این موتورسیکلت برقی از موتورالکتریکی هواخنک ZF 75-10 و باتری لیتیوم-‌یون ۱۴/۴ کیلووات‌ساعتی برای تولید ۱۱۰اسب‌بخار قدرت و ۱۹۰نیوتون‌متر گشتاور بهره می‌گیرد. این موتورسیکلت با دو نسخه استاندارد و پریمیوم به بازار عرضه خواهد شد و هر دو مدل دارای شعاع حرکتی 260کیلومتر در شهر، 131کیلومتر در بزرگراه و 175کیلومتر به صورت ترکیبی خواهند بود. مدل پریمیوم، از امکاناتی نظیر دستگیره‌ گرم‌شونده و پوشش سردسته‌های آلومینیومی برخوردار است. قیمت مدل استاندارد SR/S بدون احتساب مالیات و هزینه و اعتبارات دولتی آمریکا از ۱۹هزارو۹۹۵دلار شروع و مدل پریمیوم SR/S با قیمت ۲۱ هزار و ۹۹۵ دلار فروخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =