کد خبر: 227694
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
لازارت LM410

این محصول که موتورسیکلت چهارچرخ با بدنه‌ای عضلانی است، از پیشرانه‌ چهارسیلندر ۹۹۸ سی‌سی یاماهاR1 بهره‌مند است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت موتورسیکلت‌سازی فرانسوی لازارت، همواره تلاش می‌کند متفاوت‌ترین موتورسیکلت‌ها و سه‌چرخه‌ها را تولید کند و  از همان ابتدای فعالیت خود تاکنون به‌عنوان یکی از خاص‌ترین‌ها در این حوزه شناخته می‌شود، حال به‌تازگی این شرکت از جدیدترین محصول خود به‌نام لازارت LM410 رونمایی کرده است. 


این محصول که موتورسیکلت چهارچرخ با بدنه‌ای عضلانی است، از پیشرانه‌ چهارسیلندر ۹۹۸ سی‌سی یاماهاR1 بهره‌مند است. لازارت تاکنون مشخصات فنی این پیشرانه را اعلام نکرده اما گویا پیشرانه یاماها R1 حدود ۱۹۷‌اسب‌بخار قدرت و ۱۱۱‌نیوتون‌متر گشتاور دارد. 
بنابراین، می‌توان پیش‌بینی کرد درصورت تیونینگ ارتقای قوای فنی، قدرت نهایی لازارت LM 410 بیشتر از یاماها R1 خواهد بود. البته ممکن است LM 410 از پیشرانه‌ استاندارد ژاپنی‌ها استفاده کند؛ ولی شاید وزن آن بیشتر از R1 باشد. به‌همین‌دلیل، ارتقای قدرت منطقی به‌نظر می‌رسد. 
گویا لازارت قصد دارد تنها 10‌نمونه از این موتورسیکلت خاص را تولید و عرضه کند. 
گفته می‌شود قیمت پایه درنظرگرفته‌شده برای این موتورسیکلت منحصربه‌فرد 100‌یورو (107هزار دلار) خواهد بود. پیش از این نیز کمپانی لازارت مدل LM847 را معرفی و عرضه کرده بود که از پیشرانه هشت‌سیلندر به‌کاررفته در خودروهای مازراتی سود می‌برد. این نمونه حدود 408 کیلوگرم وزن داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =