کد خبر: 227709
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۳
مرسدس‌ بنز

پشیمانی خریداران را همه فروشندگان تجربه کرده‌اند؛ اما هیچ‌چیزی نمی‌تواند بدتر از فهمیدن این باشد که خودرویی که شما با تلاش‌های زیادی خریداری کرده‌اید و باید اقساط آن را تا چندسال بپردازید، به‌اندازه‌ای که فکر می‌کردید شما را راضی نمی‌کند؛ اما این موضوع برای مشترکان سرویس کالکشن مرسدس دیگر یک مشکل نخواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»، با اقساط ماهانه نسبتا زیاد، اعضای این سرویس می‌توانند با توجه به‌ نیازها و علایق خود خودروهای متنوعی را انتخاب کنند. هم‌اکنون مشترکان این سرویس با هیجان بیشتری رو به‌ رو خواهند شد؛ زیرا مرسدس اقدام به‌معرفی محصولات «AMG» نیز در این سرویس کرده است.

آیا به‌دنبال مرسدس «AMG63» برای تعطیلات عید و «S63» سدان برای قرارهای کاری هستید؟ مشکلی نیست! البته باید گفت این برنامه فعلا به ایالت جورجیا محدود است.

هیکو اشمیت، مدیرعامل سرویس‌ های اشتراکی مرسدس‌ بنز می‌گوید: «با اضافه شدن محصولات «AMG»، مشترکان ما هم‌ اکنون می‌توانند دسترسی بدون محدودیت به‌ بهترین خودروهای لوکس و پرفورمنس داشته باشند.

این برنامه به‌صورت آزمایشی در آتلانتای جورجیا راه‌ اندازی شده و فرصتی باورنکردنی برای مشترکان است تا تجربه راندن بهترین محصولات مرسدس «AMG» را داشته باشند.»

مرسدس نگفته کدام خودروهای «AMG» به‌این برنامه اضافه شده است؛ اما اعلام کرده مشترکان می‌ توانند تجربه راندن خودرویی با پیشرانه هشت‌ سیلندر دست‌ ساز را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =