کد خبر: 227710
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۲
ولوو

به‌ روزرسانی سدان و واگن لوکس سوئدی با تغییرات جزئی بدنه و فناوری‌ های جدید همراه خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،  سدان S90 ولوو و استیشن واگن V90 که درسال 2016 معرفی شده بودند، برای رقابت بهتر در برابر مدعیان، زیر تیغ جراحی جوان‌ سازی رفته‌ اند. مدل‌های 2021 این دو مدل از تغییرات بیرونی بسیار ظریفی بهره‌ مند خواهند شد. 

در واقع تشخیص این مدل‌ ها از نسخه‌ های فعلی بسیار دشوار خواهد بود. البته مدل‌ های فعلی نیز هنوز دراین زمینه قدیمی به‌ نظر نمی‌رسند و بنابراین نباید ولوو را مقصر دانست.

این تغییرات به‌ چراغ‌ های مه‌ شکن جدید و باز طراحی اسپویلر و لبه سپر جلو درمدل سدان و اصلاح چراغ عقب با طرح LED جدید درمدل‌ های V90 و V90 کراس‌ کانتری و همچنین امکان انتخاب طرح‌ های جدید چرخ و رنگ‌ های بدنه جدید خلاصه می‌شوند. 

درداخل نیز ولوو، ویژگی‌ های جدیدی به‌ سیستم صوتی Bowers and Wilkins از جمله به‌ روزرسانی آمپلی‌ فایر، حذف نویزها و تنظیمات جدید افزوده است. 

از دیگر ویژگی‌ های جدید این خودروها، سنسور پیشرفته کنترل آلایندگی کابین است که  امکان کنترل و تصفیه کامل هوای داخل کابین را ظرف چند دقیقه به‌ راننده می‌دهد.

به‌علاوه تمامی این مدل‌ ها به‌ دو شارژر USB-C و یک جایگاه شارژ 12 ولتی و شارژر بی‌ سیم گوشی‌ های موبایل مجهز می‌شوند.

البته تغییرات بزرگ را باید در زیر کاپوت S90 و V90 یافت. سیستم هیبرید ملایم 48 ولتی هم‌ اکنون برای این مدل‌ ها دردسترس است. این سیستم سال گذشته برای شاسی‌ بلندهای XC90 و XC60 معرفی شده بود.

خوشبختانه امسال این سیستم حتی روی کراس‌ اوور کوچک XC40 نیز قابل انتخاب خواهد بود. این سیستم هیبرید خفیف به‌ لطف بازیابی انرژی جنبشی ناشی از ترمزها تا 15 درصد باعث کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌ ها می‌شود.

ولوو هنوز مشخصات فنی این مدل‌ ها را منتشر نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =