کد خبر: 227767
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
نسل جدید هیوندای i30

کمپانی هیوندای که قصد داشت از نسل جدید i30 در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 پرده‌برداری کند، اکنون با لغو این نمایشگاه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدام به معرفی و رونمایی آنلاین این محصول کرده است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی هیوندای که قصد داشت از نسل جدید i30 در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 پرده‌برداری کند، اکنون با لغو این نمایشگاه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، اقدام به معرفی و رونمایی آنلاین این محصول کرده است.

اصلی‌ترین تغییرات این خودرو مربوط به ظاهر آن است که با بهره‌گیری از زبان طراحی جدید، دارای استایلی اسپرت و تهاجمی‌تر شده، بزرگ‌ترین تغییر داخل کابین، به‌روزرسانی سیستم سرگرمی و استفاده از یک صفحه نمایشگر بزرگ 10.25اینچی لمسی خواهد بود که قابلیت پشتیبانی از آندروید و اپل‌کارپلی را به‌صورت استاندارد خواهد داشت. i30جدید دارای پیشرانه یک لیتری T-GDI با خروجی قدرت 118اسب‌بخاری برای نسخه پایه است که نیروی آن توسط جعبه‌دنده 7سرعته اتوماتیک دوکلاچه یا 6سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. علاوه‌بر این، پیشرانه مذکور را می‌توان در قالب یک سیستم محرک هیبرید خفیف 48ولتی خریداری کرد. همچنین سیستم محرک هیبرید i30 فیس‌لیفت نیز با موتور 1.6لیتری دیزلی دردسترس است که خروجی قدرت آن به حداکثر 134‌اسب‌بخار خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =