کد خبر: 227771
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
ون گازسوز

مدیرعامل شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو با توجه به مزیت اقتصادی خودروی ون وانای گازسوز برای رانندگان شبکه حمل و نقل عمومی گفت: در صورت افزایش تقاضا، ظرفیت عرضه بیش از 10 هزار دستگاه نیز وجود دارد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،مهدی رجبعلی افزود: ون وانا برای مسافران نیز شرایط ارگونومی بسیار مطلوب تری نسبت به ون‌های فرسوده موجود دارد،‌ سقف آن بلندتر بوده و صندلی مزاحمی هم ندارد.
وی تصریح کرد: در مصوبه دولت، استفاده از خودروهای برقی و گازی بین 8 تا 10 هزار دلار در تعریف‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرد. با توجه به تولید موتور ای.اف.7 گازسوز توسط ایران خودرو که دارای مطلوبیت بالای در بین محصولات گاز سوز است، بهره مندی از نسخه پرخوران آن با توجه به حجم و قدرت در موتورهای ون در دستور کار قرار گرفته است. 
رجبعلی افزود: ‌تغییرات خودرویی و تست‌های لازم انجام شده و در مرحله نگاشت (کالیبراسیون) هستیم. تا تابستان سال 99 این مسیر را به پایان می‌رسانیم و آماده عرضه ون وانای گازسوز به متقاضیان خواهیم بود. 
وی با بیان این که افزایش قیمت بنزین تعداد متقاضی خودروی گازسوز را افزایش داده است، گفت: پیش بینی می کنیم بعد از عرضه 10 هزار خودرو ون گازسوز که در توافق با وزارت کشور ظرف سه سال انجام خواهد شد، بتوانیم تعداد بیشتری از این خودرو را به متقاضیان در ناوگان حمل و نقل سازمان‌های مختلف عرضه کنیم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =