کد خبر: 227792
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

کمپانی شورولت چندی پیش در تاریخ 20فوریه اعلام کرد قصد دارد تولید ایمپالا را برای همیشه پایان بخشد، در حالی‌که این محصول یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت است.

 به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی شورولت چندی پیش در تاریخ 20فوریه اعلام کرد قصد دارد تولید ایمپالا را برای همیشه پایان بخشد، در حالی‌که این محصول یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت است. نخستین‌بار نام ایمپالا در سال 1958 در قالب نسخه‌ای از بل‌ایر مطرح شد و چندسال روی خط تولید شورولت قرار داشت. 
اما ایمپالا خیلی زود یک مدل مستقل شد و تا سال ۱۹۸۵ روی خط تولید شورولت قرار داشت. تولید دوباره‌ ایمپالا در دهه ۱۹۹۰ با رونمایی از خودرو اسپرت ایمپالا SS دوباره از سر گرفته شد و سپس این خودرو برای بار سوم در قرن بیستم تولید شد که تا امروز ادامه پیدا کرد. آمارها نشان می‌دهند در سال 2019 میزان فروش ایمپالا حدود 20.5درصد کاهش داشته و به تعداد 44هزار و 974 دستگاه در سال رسیده است. 
این موضوع برای مدیران ارشد شورولت چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد. طبق اعلام مدیر بازاریابی این شرکت، همان‌طور که ایمپالا در طول حیات خود تکامل و بازار نیز تغییر یافت و تقاضا برای خودروهای سدان هر روز کاهش پیدا کرد بنابراین به تقاضای مشتریان پاسخ می‌دهیم. البته آخرین دستگاه از نمونه تولیدی این محصول به‌تازگی از خط تولید دیترویت خارج شده، زیرا از این پس محصولات الکتریکی نظیر جی‌ام‌سی هامر جدید و تاکسی بدون راننده Cruise Origin قرار است در خط تولید دیترویت جایگزین ایمپالا شوند. حال باید دید در آینده مجددا ایمپالا احیا خواهد یا این مدل دوست‌‌داشتنی به تاریخ خواهد پیوست.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    1 0
    .......ای کاش لگن و ابو قراضه های ایرانی به پایان راه میرسیدند!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =