کد خبر: 227865
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
تراورز مدل 2021

تغییرات ظاهری تراورز مدل 2021 در بخش عقبی آن‌هم ادامه و یافته در و در اینجا نیز شاهد چراغ‌های جدیدی هستیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،بزرگ‌ترین کراس‌اوور شورلت یعنی تراورز برای مدل 2021 مورد فیس‌لیفت و به‌روزرسانی قرار گرفته است. تراورز فیس‌لیفت با دماغه‌ای جدید با جلوپنجرهٔ بازطراحی شده که توسط چراغ‌های LED جدید احاطه شده، فوراً از نسخهٔ قبلی قابل‌تمایز است. این چراغ‌های باریک‌تر از قبل هستند و حالا راهنماها درون دی‌لایت‌ها ادغام شده‌اند. 

تغییرات ظاهری تراورز مدل 2021 در بخش عقبی آن‌هم ادامه و یافته در و در اینجا نیز شاهد چراغ‌های جدیدی هستیم. این چراغ‌ها توسط یک نوار کرومی به هم متصل شده‌اند که در میانهٔ آن تریم مشکی‌رنگی کار شده است. ارائهٔ چهار طرح رینگ جدید هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات ظاهری این کراس‌اوور فول سایز آمریکایی است.

کابین تراورز مدل 2021 با آپشن‌های جدید صندلی‌ها و همین‌طور ارتقاء سیستم اطلاعاتی-سرگرمی که حالا از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، بروز شده است. علاوه بر این، یک نمایشگر هشت اینچی هم برای خودرو ارائه شده که در صفحه آمپر قرار می‌گیرد و سرعت‌سنج دیجیتالی و اطلاعات دیگری را به نمایش درمی‌آورد. 

 تراورز مدل 2021 به سیستم‌های ایمنی بیشتری هم مجهز شده است که شامل ترمز اضطراری اتوماتیک، ترمز عابر پیادهٔ جلو و دستیار حفظ حرکت میان خطوط با هشدار خروج از خط، هشدار برخورد جلو، سیستم دنبال کنندهٔ فاصله و دستیار نوربالا می‌شود. علاوه بر این، حالا کروز کنترل تطبیقی پیشرفته هم در تیپ‌های 3LT، RS و پریمر قابل سفارش خواهد بود درحالی‌که در تیپ‌های پریمر و های کانتری هشدار ایمنی صندلی هم به‌صورت استاندارد ارائه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =