کد خبر: 227884
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
منصوری Xerocole

شرکت تیونینگ منصوری از خودرویی به نام Xerocole رونمایی کرد که بر اساس شاسی بلند آفرود Can-Am ماوریک ساخته شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تیونینگ منصوری قصد داشت در نمایشگاه خودروی ژنو از ۱۱ محصول جدید رونمایی کند؛ اما لغو شدن نمایشگاه سبب شد تا منصوری اقدام به رونمایی آنلاین از محصولات جدید خود کند. منصوری خودروی Xerocole را بر اساس مدل ۲۰۲۰ شاسی بلند Can-Am ماوریک X3 ساخته است. ماوریک X3 خودروی کوچک دو نفره‌ای است که ۱۹۵ اسب بخار قدرت دارد. 

اطلاعات زیادی از تغییرات در این خودرو منتشر نشده است اما می‌دانیم که قوی‌ترین نسخه‌ی ماوریک که X3 X RC Turbo RR نام دارد از پیشرانه‌ی ۳ سیلندر توربوشارژ با حجم ۰/۹ لیتر استفاده می‌کند. منصوری توربوشارژر بزرگ‌تر، اینترکولر جدید و ورودی هوای بزرگ‌تری را روی این پیشرانه کوچک نصب کرده است. 

منصوری قسمت‌هایی از بدنه‌ی Xerocole را نیز از فیبرکربن ساخته است. این قسمت‌ها شامل سقف، ستون B، کاپوت و پنل‌های جانبی هستند. در بخش داخلی نیز Xerocole دارای روکش چرم و آلکانترا با تزیین نارنجی روی صندلی‌ها، فرمان و اهرم تعویض دنده است. 

هنوز مشخص نیست که منصوری برای این تغییرات چه قیمتی تعیین کرده است؛ اما خودروی Can-Am ماوریک X3 X RC Turbo RR در حالت استاندارد ۲۹ هزار و ۵۹۹ دلار قیمت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =