خدمات رایگان امداد خودرو سایپا

شرکت امداد خودرو سایپا در طرح خدمات و امداد گروه سایپا برای روزهای پایانی سال و سال جدید، با هدف اجرای صحیح پویش #در_خانه_بمانیم اجرت تعمیرات و ایاب ذهاب خدمات خود را رایگان اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا، با بیان این مطلب و با اشاره به افزایش ناوگان امدادی سایپا گفت: در راستای مسئولیت های اجتماعی سایپا و پیوستن به پویش #در_خانه_بمانیم و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، 40 دستگاه ناوگان امدادی و خدمات خودرو در محل به سیستم خدمات رسانی شرکت امداد خودرو سایپا اضافه شده است.
عباس فخاریان در ادامه از اجرای طرح ویژه در روزهای پایانی امسال و آغاز سال جدید خبر داد و افزود: در این طرح مسیرهای پرتردد شناسایی و تعداد ناوگان های امدادی در آن افزایش خواهد یافت. همچنین به منظور کاهش سفرهای غیر ضروری و ماندن در خانه و سرعت دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده های بین راهی در مراکز شهرها مستقر و آمادگی ارائه خدمات رسانی در درب منازل را دارند.
رییس ستاد طرح خدمات و امداد گروه خودرو سازی سایپا افزایش ناوگان امدادی سایپا در درون شهرها را به منظور ماندن هموطنان عزیز در منازل خود عنوان کرد و گفت: تقویت مرکز پیام امداد خودرو، تامین و تدارک قطعات خودرو در شبکه امداد، افزایش بازه زمانی ارائه خدمات خودرو در محل تا ساعت22 و همچنین اجرت و ایاب ذهاب رایگان از دیگر ویژگیهای این طرح است.
فخاریان همچنین از توزیع اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک و مواد ضد عفونی کننده و ... بین امدادگران و خدمات رسانان و همچنین راه اندازی سرویس خدمات در محل خودرو در تعمیرگاه های مرکزی سایپا یدک خبر داد.
وی با بیان اینکه فعالیت سایپا می‌تواند سبب آسودگی خیال هم‌وطنان در این روزهای سخت شود، خاطرنشان کرد: امدادگران در طرح خدمات و امداد گروه خودروسازی سایپا به صورت 24ساعته با شماره 096550 آماده پاسخگویی به هموطنان گرامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =