کد خبر: 227892
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
رولزرویس فانتوم

قطعا حفظ این حس خاص و تیونینگ فانتوم کار دشواری است اما متخصصان SPOFEC مهارت بالایی در این کار دارند و به تازگی از فانتوم تیون‌شده خود رونمایی کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»، کمتر خودرویی  می‌تواند حس‌خاصی رولزرویس فانتوم را تداعی کند. طراحی منحصربه‌فرد این برند افسانه‌ای باعث تولید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دنیاست. 


قطعا حفظ این حس خاص و تیونینگ فانتوم کار دشواری است اما متخصصان SPOFEC مهارت بالایی در این کار دارند و به تازگی از فانتوم تیون‌شده خود رونمایی کرده‌اند. تغییرات انجام‌شده توسط این تیونر چندان گسترده نیست و باعث به محاق رفتن طراحی اصیل رولزرویس نشده‌ است. این تیونر سپری در بخش جلو نصب کرده که باعث کاهش لیفت بخش جلو در سرعت‌های بالا می‌شود. در بخش جانبی هم پانل‌های جدیدی وجود دارند و نشان روی گلگیر جلو نیز برجسته‌تر شده است. در بخش عقب هم نمای جدید با اسپویلر ملایم مشاهده می‌شود. رینگ‌های بزرگ 24اینچی این سدان لوکس با همکاری ووسن تولید شده که با کلیت خودرو هماهنگ هستند. رینگ‌های دو‌پره‌ای به همراه بخش مرکز بزرگ‌تر باعث پنهان شدن پیچ‌ها می‌شوند و ظاهر جذاب‌تری را به ارمغان می‌آورند. این رینگ‌ها در 72 رنگ و 2طرح قابل‌سفارش هستند. سیستم تعلیق بادی نیز می‌تواند ارتفاع خودرو را تا 40‌میلی‌متر تغییر دهد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    0 0
    خیلی عالیه
  • حسرت به دل IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    ..... به به چه پرایدی....؟؟؟؟!!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =